اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قبوض مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد خراسان‌شمالی رایگان شد

مدیرکل مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تمامی قبوض مصرفی آب برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس الگوی مصرف رایگان است و هم اکنون اقدامات اولیه برای اجرای طرح در حال انجام است.

قبوض مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد خراسان‌شمالی رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، با بیان اینکه تمامی قبوض مصرفی آب برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس الگوی مصرف رایگان است اظهار کرد: هم اکنون اقدامات اولیه برای اجرای طرح در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتور‌های خود را در سامانه سها ثبت کنند گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویانی است که رعایت الگوی مصرف را داشته باشند.

مدیرکل مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: مددجویان این نهاد با مراجعه به سامانه سها کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز خود را ثبت کنند تا از طرح رایگان پرداخت قبوض بهره‌مند شوند.

وی به نحوه ثبت اشتراکات قبوض ویژه مددجویان اشاره کرد و گفت: خانوار‌ها می‌توانند کد‌های اشتراک را به مددکار خانواده خود در کمیته امداد یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه سها ثبت شود.

الهی راد به نحوه ثبت اشتراک قبوض اشاره کرد و ادامه داد: خانوار تحت حمایت در ابتدا وارد سامانه سها شوند و سپس در قسمت نام کاربری و رمز عبور کد ملی سرپرست خانوار را وارد و سپس ثبت اشتراک را کلیک  نموده و شماره اشتراک آب شناسه قبض برق و گاز را وارد کنند.

وی ادامه داد: در انتها گزینه ثبت و ارسال درخواست را بزنند و پس از ثبت میتوانند انشعابات ثبت شده را در قسمت نیازمندی ها مشاهده و ویرایش کنند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول