اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: «جهاد تبیین» تکلیف ضروری و همیشگی ما است

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جهاد تبیین موضوع مهم و تکلیف ضروری و همیشگی ما بوده و مأموریت نهاد از ابتدا تا امروز ماموریت تبیین بوده است.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: «جهاد تبیین» تکلیف ضروری و همیشگی ما است

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشست مسئولان دفاتر نهاد دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به عظمت ماه رجب گفت: روایتی از امام صادق علیه السلام وجود دارد که هم مرتبط با ماموریت ما در نهاد و جهاد تبیین و هم مرتبط با ماه رجب است، ایشان می فرمایند هر کس که منتظر فرصت مناسب باشد و فرصت‌های پیش آمده را قدر نداند روزگار این فرصتی که در اختیارش است را از او سلب می‌کند و روال روزگار گرفتن فرصت است.

وی افزود: خوب است که ما با توجه به این بیانات فرصت ماه رجب را قدر بدانیم و روزانه ماه رجب از عظمت این ماه خبر می دهد و در ادعیه وارده ماه رجب آمده که خدایا جهاد انسانهای جهادگر را به ما عنایت کن و من را از انسانهای غافل از فرصت شکر و ذکر قرار نده و مغفرتت را در روز حساب شامل حال من کن.

رستمی در ادامه افزود: جهاد تبیین موضوع مهم و تکلیف ضروری و همیشگی ما بوده و مأموریت نهاد از ابتدا تا امروز ماموریت تبیین است و توسعه نهاد اصالتاً بر اساس توجه به رسالت تبیین است که شامل فعالیتهایی اعم از تبلیغ، دروس معارف و فعالیتهای فرهنگی است و در کل نخ تسبیح مجموعه‌های نهاد تبیین و روشنگری و شبهه زدایی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز باید به آن توجه کنیم تاکید چندین باره مقام معظم رهبری بر مسئله تبیین است و محور اصلی مطالبات ایشان در دیدارهای اخیر همین مسئله است که نگرانی ایشان غلبه جریان تحریف و دروغ و مواجهه دشمن با عناصر مومن در قالب جنگ شناختی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه جنگ اقتصادی و جنگ شناختی دو محور اصلی است که دشمن با آن در حال مبارزه با جبهه انقلاب است، تاکید کرد: این مواجهه نیاز به یک پدافند و مقابله دارد و تعبیر رهبر انقلاب از این پدافند جهاد تبیین است و یک کار مناسب در راه این هدف مقدس با نیت الهی یک کار جهادی تبلیغی و تبیینی است و دوستان باید پاسخ دهند که در اجابت این مطالبه رهبری چه کارهایی را انجام داده و چه آرایشی را گرفته‌اند.

وی گفت: لازم است عزیزان در نهاد و در مجموعه حوزه ماموریت خودشان و در فضای محیط اثرگذار خودشان کار ویژه‌ای تبیینی در این باره تعریف کرده و بصورت جهادی به فعالیت های خود بپردازند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: باید متناسب با این فراخوان ببینیم چه کاری انجام شده و چه کارهای توصیه می‌شود و باید انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: جریان باطل اگر فرصت پیدا کند و جریان حق عمل درست نداشته باشد زیباترین چهره ها هم در عالم توسط جریان باطل  آسیب می‌بیند و امروزه تمام عناصر و مولفه های ارزشمند اجتماعی مورد هجوم است.

رستمی اظهار داشت: کدام مولفه حق است که بگوییم مورد هجوم نیست؟ از سوی دیگر تمام مولفه های جبهه باطل در حال تبلیغ هستند و ما باید با همت‌های عالی و با توکل به خدا حرکت کنیم و باور کنیم که خداوند یاور مومنان است و در این مسیر، امداد الهی متوجه انسان های مومن و نزول ملائکه متوجه انسان‌های پایمرد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول