اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تجربه نشان داده آمریکا به توافق خود پایبند نخواهد بود

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت: اگر توافقی هم در مذاکرات انجام شود، آمریکا کشور بدعهدی است و به توافق حاصل‌شده پایبند نخواهد بود.

تجربه نشان داده آمریکا به توافق خود پایبند نخواهد بود

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اینکه گفته می‌شود توافق در مذاکرات با طرف‌های برجام نزدیک است یک فضاسازی رسانه‌ای از سوی رسانه‌های غربی است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف دشمن از این فضاسازی رسانه‌ای این است که اقتصاد کشور ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مذاکرات گره بزند و بهبود وضعیت اقتصادی کشور ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به حصول توافق در مذاکرات کند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ما چه در رابطه با بحث بودجه و چه در مسائل دیگر نباید اقتصاد کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ به بحث و مذاکرات گره بزنیم و هر دو اینها باید مسیر مستقل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش گیرند.

وی افزود: ما باید در حوزه اقتصادی به توان داخلی خود متکی باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور مشکلات اقتصادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ رفع کرده و در مسیر رشد اقتصادی گام برداریم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که اگر به فرض مذاکرات هم به نتیجه برسد، تجربه نشان داده که آمریکا کشور بدعهدی است و به توافق پایبند نخواهد بود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: برجام که یک توافق بود و به امضاء رسید و تیم مذاکره‌کننده ما رفتند و با مقامات آمریکایی چای خوردند و قدم زدند و خندیدند، نتیجه‌ای برای ما به دنبال نداشت و آمریکا به تعهداتش در برجام پایبند نماند.

وی در پایان گفت: به فرض اگر توافقی هم در مذاکرات انجام شود، آمریکا کشور بدعهدی است و به توافق حاصل‌شده پایبند نخواهد بود، پس در نتیجه اگر توافقی هم نزدیک باشد و امضاء شود برای ما ثمری نخواهد داشت و ما نباید اقتصاد و معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به آن گره بزنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول