اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومانی اوقاف در حوزه پرورش آبزیان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومانی در شیلات منطقه لردگان با هدف محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: تولید ماهی در این شیلات سالانه نزدیک به ۵۰ تن می‌رسد.

سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومانی اوقاف در حوزه پرورش آبزیان

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس شعار سال جاری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و همچنین رویکرد سازمان اوقاف در خصوص سرمایه‌گذاری در راستای تولید محصولات در حوزه کشاورزی، دامپروری و پرورش آبزیان و ایجاد شغل و کارآفرینی از طریق موقوفات، شیلات واقع در منطقه موقوفه پرور لردگان با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حال تولید آبزیان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: این شیلات در شهرستان لردگان واقع شده است و درآمد حاصل از آن طبق نظر واقف هزینه موقوفه می‌شود.

وی با اشاره به اولویت قرار گرفتن طرح توسعه سرمایه‌گذاری در موقوفات تجاری، کشاورزی، باغات، شیلات، مسکونی و.... در اداره کل اوقاف استان، افزود: تولید ماهی در این شیلات سالانه نزدیک به  ۵۰ تن می‌رسد.

امیری ادامه داد: رویکرد حاکم بر سازمان اوقاف و امور خیریه صرف اجاره‌داری نیست زیرا منافع کمتر و ناچیزی از موقوفات حاصل می‌شود لذا رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در راستای رویکرد محرومیت‌زدایی و کسب منافع، بهره‌وری بیشتر از موقوفات، سرمایه‌گذاری در موقوفات را در اولویت کار سازمان قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: این تغییرات بر اساس اسناد دستورات نوزده‌گانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب به سازمان اوقاف ابلاغ کرده‌اند تا بتوانیم در موقوفات عمران و آبادانی، بهره‌وری و اجرای امینانه را در سطحی وسیع‌تر صورت دهیم.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول