اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت‌نام ۹۰۰ نفر در پیش‌‌ثبت‌نام عتبات/ مهلت ثبت‌نام تا ۶ اسفند

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی در همدان تاکنون ۹۰۰ نفر است که ثبت‌نام تا ۶ اسفندماه ادامه دارد.

ثبت‌نام ۹۰۰ نفر در پیش‌‌ثبت‌نام عتبات/ مهلت ثبت‌نام تا ۶ اسفند

محسن ساغرچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پیش ثبت‌نام از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز شده که تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند و تا پایان روز جمعه ۶ اسفند ماه ادامه دارد.

وی تاریخ اعزام عتبات نورزی را ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: ظرفیت اعزام نوروزی بر اساس بسته‌های زیارتی که توسط دفاتر تدارک دیده می‌شود تعیین می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان همدان ادامه داد: در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت ایجاد شده، اولویت تشرف از طریق قرعه‌کشی متقاضیان مشخص می‌شود که اعلام نتیجه قرعه‌کشی برای ثبت‌نام نهایی روز ۹ اسفندماه است.

وی با بیان اینکه تمام زائرانی که با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند مشمول بیمه خواهند بود افزود: هزینه بیمه، خدمات درمانی و امنیت در بسته‌های زیارتی وجود دارد و سازمان نیز نظارت کامل دارد.

ساغرچی یکی از دلایل تفاوت قیمت زائران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با زائران کاروان‌های آزاد را مربوط به بیمه کامل، خدمات درمانی، امنیت و خدمات دقیق اجرایی دانست و گفت: خوشبختانه این مهم در کاروان‌های تحت نظارت سازمان مورد توجه قرار دارد.

وی در خصوص شرایط بیمه‌ای زائران عتبات بیان کرد: قرارداد بیمه زائران عتبات عالیات برای فوت به هر علت ۵۰۰ میلیون ریال، برای فوت در اثر حادثه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برای هزینه بیمارستانی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، برای هزینه درمان سرپایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال، برای نقص عضو دائم(کلی و جزیی) تا سقف سه میلیارد ریال، برای خسارت بار زائر در هنگام رفت تا سقف ۵ میلیون ریال و برای خسارت بار زائر در هنگام برگشت تا سقف ۱۵ میلیون ریال پرداخت خواهد کرد.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: سلامت، عزت، کرامت و امنیت زائران مهمترین دغدغه سازمان حج و زیارت است و در این جهت از همه تلاش خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول