اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

سپاه، تمام‌قد در سنگر مقابله با کرونا ایستاده است/ افزایش تخت ویژه اطفال در بیمارستان‌های سپاه

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه سپاه تمام‌قد در سنگر مقابله با کرونا و خدمت به مردم ایستاده است، از افزایش تخت ویژه اطفال در بیمارستان‌های سپاه و فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه و بسیج در کشور خبرداد.

سپاه، تمام‌قد در سنگر مقابله با کرونا ایستاده است/ افزایش تخت ویژه اطفال در بیمارستان‌های سپاه

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در جریان شیوع بیماری اُمیکرون در کشور، گفت: بعد از اینکه شاهد تلاش دولت در بحث تأمین واکسن مورد نیاز کشور و سرعت به جریان واکسیناسیون عمومی بودیم، مجدد به خاطر شیوع بیماری اُمیکرون، تعداد شهر‌های قرمز در کشور افزایش پیدا کرد.

سردار احمد عبداللهی افزود: نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران و بسیج در حوزه واکسیناسیون عمومی تلاش‌های خوبی را در راستای ایجاد مراکز واکسیناسیون و تأمین نیروی انسانی در جهت کمک به مدافعین سلامت کشور انجام دادند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه، تمام‌قد در سنگر مقابله با کرونا و خدمت به مردم ایستاده است، تصریح کرد: تا ریشه‌کنی کرونا سپاه خدمات خود را به مردم عزیز ایران ادامه می‌دهد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از افزایش تخت ویژه اطفال در بیمارستان‌های سپاه در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: به خاطر اینکه سرعت همه‌گیری بیماری اُمیکرون در بین اطفال و کودکان بالاست، تخت‌ها ویژه کودکان را در مراکز درمانی سپاه افزایش دادیم و مشکل خاصی در این راستا نداریم.

مرحله ششم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه واکسیناسیون

وی با اشاره به مرحله ششم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه واکسیناسیون، از فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه و بسیج در سراسر کشور به‌ویژه در مرحله سوم تزریق واکسن کرونا خبر داد و بابیان اینکه مراکز واکسیناسیونی که بسیج به این امر اختصاص داده است، همچنان فعال است، اظهار داشت: ان‌شاءالله این مرحله هم با مشارکت مردم بدون مشکل پشت سر گذاشته شود و برای ملت ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول