اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دیدار 36 نماینده مجلس با وزیر کشور و بررسی مشکلات استانی

۳۶ نماینده مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل و مشکلات حوزه های انتخابیه گفت‌وگو کردند.

دیدار 36 نماینده مجلس با وزیر کشور و بررسی مشکلات استانی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ۳۶ نماینده مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با احمد وحیدی وزیر کشور دیدار و درباره مسایل و مشکلات حوزه های انتخابیه گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها که در دفتر وزیر برگزار و از ساعت ۱۸ تا ۲۳.۳۰ به طول انجامید، موضوعاتی همچون تقسیمات کشوری، مسایل اجتماعی، عمرانی و مساعدت برای توانمندسازی برخی شهرداری‌ها مطرح شد.

سید غنی نظری نماینده اردبیل هم با ۹ شهردار درباره مهم ترین مشکلات و مسایل حوزه انتخابیه خود با وحیدی به گفت و گو نشست.

همچنین مجمع نمایندگان استان مازندران در نشستی دو ساعته با وزیر کشور نقطه نظرات خود را درباره مسایل و مشکلات این استان مطرح کردند.

وزیر کشور در شش ماهه گذشته با ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشته که برخی از این دیدارها در کمیسیون های مجلس و بیشتر آن در دفتر وزیر کشور انجام شده است.

تعامل قوه مجریه با قوه مقننه برای حل مشکلات مردم، در بالاترین سطح قرار دارد و وزیر کشور همواره بر ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس تاکید می‌کند که برگزاری نشست های متعدد با مجامع نمایندگان استان ها موید این رویکرد وزیر کشور در دولت سیزدهم است.

تاکید بر همدلی میان نمایندگان و مسئولان استانی، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق اقتصادی و کاهش مسیر اداری برای اشتغال زایی، دیگر نکات مطرح شده در این دیدارها بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول