اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج با رقابت 20 هزار نفر

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با رقابت بیش از 20 هزار نفر توسط دارالقرآن بسیج کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج با رقابت 20 هزار نفر

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج توسط دارالقرآن بسیج کشور در حال برگزاری است.

در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۲۰ هزار نفر در مرحله مقدماتی به صورت حضوری و غیرحضوری با هم در حال رقابت هستند و برگزیدگان به مرحله بعد راه می‌یابند.

این دوره از مسابقات با برخی تحوالات روبرو بوده که برگزاری بخش‌های گروهی و خانوادگی بخشی از آن است، دور مقدماتی این رقابت‌ها در بخش‌های پایگاه‌های مقاومت و مؤسسات و به صورت خانوادگی و گروهی و همچنین انفرادی برگزار شد.

 

 

بخش فردی این رقابت‌ها در رشته‌های حفظ آیات موضوعی عفاف و حجاب ویژه خواهران، مفاهیم سوره‌های حجرات، صف و محمد از تفسیر نور حجت‌الاسلام قرائتی، رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق و قرائت تقلیدی ویژه برادران زیر ۱۵ سال برگزار می‌شود، که نفرات برتر شهرستان‌ها به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و شروع پیک ششم، مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در استان‌هایی که به لحاظ وضعیت کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارند ان شاء لله بلافاصله بعد از بهبود شرایط برگزار و پس از آن مرحله نهایی به صورت حضوری و متمرکز برگزار خواهد شد.

مرحله نیمه‌نهایی در استان تهران در روزهای ۷ و ۸ اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول