اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

کواکبیان: برای لغو تحریم‌ها باید راستی‌آزمایی و تضمین داشته باشیم

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید برای لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و توافق پایدار و تضمین داشته باشیم.

کواکبیان: برای لغو تحریم‌ها باید راستی‌آزمایی و تضمین داشته باشیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری صبح امروز (پنجشنبه) در کنگره سالیانه این حزب اظهار داشت: اولین شاخص درمورد کسب اعتماد عمومی نظام پاسخگویی هست و این پاسخگویی باید در همه سطوح انجام شود. 

کواکبیان با بیان اینکه بیش از 20 ماه از عمر مجلس گذشت ولی طرح شفافیت تصویب نشده است، تصریح کرد: ما در مجلس دهم جلودار بحت شفافیت بودیم ولی شفافیت فقط برای مجلس نیست و باید همه نهادها شفاف باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه اهمیت فسادستیزی را نمی‌بینیم و این فقط به این دولت مربوط نیست، بیان داشت: رانت ها و فرارهای مالیاتی و معافیت های مالیاتی را شاهدیم و باید تعارض منافع حل شود.

کواکبیان با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم اعتماد عمومی احیا شود، باید حاکمیت قانون صورت بگیرد، تصریح کرد: تعامل مثبت با جهان بر اعتماد عمومی اثر دارد و من با اعلام خبر حصول تیم مذاکره کننده به توافق خوشحال می‌شوم ولی باید برای لغو تحریم‌ها، راستی آزمایی و توافق پایدار و تضمین داشته باشیم.

وی افزود: رابطه سیاسی ایران و آمریکا غیر از بحت هسته ای، عراق و منطقه باید به شکلی حل شود و آن رابطه زمانی حل می‌شود که باید ببینیم براساس منابع ملی چگونه در عرض 3 تا 6 ماه برنامه ریزی می کند. 

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری ضمن بیان اینکه ما به عنوان حزب مردم سالاری حاضریم که جبهه اصلاحات سه یا چهار حزب شود، گفت: اگر نظام حزبی حاکم شود می تواند راهکار خوبی برای جمع و جور شدن 31حزب اصلاح طلب باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول