اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

48 کارآموز در گلستان به لباس وکالت ملبس شدند

رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری گلستان از ملبس شدن 48 کارآموز گلستانی خبر داد.

48 کارآموز در گلستان به لباس وکالت ملبس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی طالع زاری ظهر امروز در مراسم شانزدهمین دوره تحلیف کارآموزان وکالت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۴۸ نفر از کارآموزان به لباس وکالت ملبس شدند.

وی تصریح کرد: وکلایی که امروز قسم یاد می‌کنند باید این سوگند در حرفه و زندگی آنها تاثیر بگذارد.

رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری گلستان براز کرد: نسبت به حرفه وکالت مسوولیت‌پذیر باشید علاوه بر اینکه به حرفه وکالت و موکل مسوول هستید در قبال نهاد وکالت نیز مسوولید.

طالع‌زاری با بیان اینکه نهاد وکالت بیش از ۷۰ سال سابقه فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این نهاد با هزینه خودش اداره می‌شود توجه داشته باشیم که ما یک نهاد مدنی هستیم و مسوولیت ما صرفا در حوزه وکالت نیست.

وی با بیان اینکه قاضی و وکیل دو بال فرشته است، افزود: مسوولیت های اجتماعی را جدی بگیریم ما در قبال دادگستری مسوول هستیم.

رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری گلستان با بیان اینکه وظیفه وکیل روشنگری است، اظهار کرد: وکیل باید موضوع مصالحه و سازش را سرلوحه کار خود قرار دهد در بستر مصالحه و سازش، امنیت و بخشش صورت می‌گیرد باید به ایجاد سازش بین موکل خود تلاش کنیم.

طالع‌زاری با اشاره به اینکه مجازات باعث شلوغ‌تر شدن در دادگستری می‌شود، گفت: حرفه وکالت بسیار مهم است اما همه چیز نیست نگذاریم حرفه وکالت مسؤلیت خطیر همسری، پدری و مادری را از ما بگیرد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول