اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر در شاهرود/ ۱۶۰ حلقه لاستیک قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح سه‌روزه جمع‌آوری پاتوق معتادان، دستگیری خرده‌فروشان و کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶۰ حلقه لاستیک قاچاق نیز در شاهرود کشف شد.

دستگیری ۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر در شاهرود/ ۱۶۰ حلقه لاستیک قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرید و فروش مواد مخدر، طرح ضربتی پلیس در سه شبانه‌روز پیش‌بینی شد و با چندین هفته کار اطلاعاتی به هماهنگی مراجع قضایی رسید.

وی افزود: پس از اخذ دستورات قضایی، تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه واحدهای انتظامی به نقاط آلوده و مشخص‌شده اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در این طرح غافلگیرانه، ۱۸ پاتوق و محل خرید و فروش مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت که بیش از دو کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی و مقادیر بسیار زیادی آلات و ادوات توزین و استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کریمی از دستگیری ۳۰ نفر در این طرح خبر داد و گفت: در این زمینه، ۱۴ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۶ نفر معتاد راهی کمپ‌های ترک اعتیاد شدند که رضایت عمومی بسیار مطلوبی را در شهرستان شاهرود با برچیده شدن این محل‌ها شاهد بودیم.

وی مواد مخدر را بلای خانمان‌سوز و ریشه بسیاری از جرائم و معضلات اجتماعی دانست و ادامه داد: متأسفانه اعتیاد ضمن ویران کردن جسم و روح فرد، بنیان خانواده‌ها را از هم‌گسسته و آسیب‌های بی‌شماری را به پیکره جامعه وارد می‌سازد که در راه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های آن نیازمند مدد و یاری هرچه بیشتر نهادهای مسؤول در این رابطه هستیم.

کشف لاستیک‌های قاچاق در شاهرود

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیونت مظنون شدند.

کریمی افزود: با دستور ایست به خودرو و توقیف آن، مشخص شد کامیونت حامل بار ۱۶۰ حلقه لاستیک خودروی سواری بوده که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت است.

وی به درخواست مأموران برای ارائه مدارک قانونی حمل بار اشاره کرد و ادامه داد: راننده ۳۰ ساله از داشتن هرگونه مجوز قانونی اظهار بی‌اطلاعی کرد و با دعوت از کارشناسان مربوطه در این زمینه، مشخص شد لاستیک‌ها قاچاق و ساخت کشور چین است.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: طی اعلام کارشناسان امر، ارزش محموله توقیفی ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و پرونده به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول