اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رونمایی از 3 محصول فناورانه مالی در پنجمین رویداد «نونمایی»

پنجمین رویداد نونمایی با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه صنعت مالی برگزار شد.

رونمایی از 3 محصول فناورانه مالی در پنجمین رویداد «نونمایی»

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ پنجمین رویداد «نونمایی» با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات نوآورانه و فناورانه مجموعه پارک فناوری پردیس ۸ اسفند ماه سال۱۴۰۰ با  حضور فعالان این حوزه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

در این رویداد از ۳ محصول فناورانه رایبد (آبین – مدیریت خدمات میدانی (FSM) و لامپ – راهکار پرداخت)، مانیار( کارخانه پرداخت آنلاین) و دیپس (پرداخت تعاملی) در حوزه صنعت مالی رونمایی شد.

اولین محصولی که در پنجمین رویداد «نونمایی» معرفی شد اپلیکیشن مانیار بود. این محصول یک اپلیکیشن اختصاصی سازمانی است که متناسب با نیاز سازمان‌ها خدمات پرداخت بر بستر کیف پول، پرداخت جمعی و گروهی و درگاه پرداخت تحت مجوز پرداخت را در اختیار آن ها قرار می‌دهد.

شرکت تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان از جمله شرکت های نوآور و دانش بنیان در حوزه کسب و کار های دیجیتال که با دو محصول آبین و لامپ در این رویداد حاضر شده بود. محصول آبین با مدیریت خدمات میدانی به سازمان های بزرگ کمک می کند تا با ردیابی درخواست ها، مدیریت نیروی کار سیار و پایش آنی شبکه عملیات، خدمات حضوری با کیفیت تری را به مشتریان ارائه دهند.

محصول لامپ نیز با ارائه طیف وسیعی از قابلیت های دیجیتالی و خلاقانه در حوزه پرداخت الکترونیک و تجارت الکترونیک در قالب یک بسته کسب وکاری یکپارچه آنلاین، تعاملات تجاری و مالی میان مشتریان و صاحبان کسب وکار را تسهیل و تسریع کرده و با فراهم کردن امکان مدیریت سیستماتیک کسب و کار ، آنان را در مسیر تبدیل شدن به کسب وکاری دیجیتالی و هوشمند کمک می کند.

آخرین محصول این دوره از نونمایی اپلیکیشن پرداخت تعاملی بود که در زمینه تولید فاکتور آنلاین و دیجیتال، پرداخت بدون کارت، لینک‌سـازی اختصاصی و میزبانـی مرکز پرداخت برای کسـب و کارها، ارائه راه‌حـل‌هـای پـردازش و پذیـرش شـامل درگاه، فروشـگاه اینترنتی، سـبد خریـد، میزبانی صفحه پرداخـت و پایانه‌هـای دیجیتـال، ذخیره داده‌هـای پرداخت بمنظور انجـام بازاریابی داده محـور برای کسـب و کارها و حذف کامل صف پرداخت ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول