اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سایت کاریابی جاب ویژن؛ بهترین و معتبرترین پلتفرم استخدامی در ایران

اگر تابه‌حال مسیر کار پیدا کردن را طی کرده باشید، حتماً اسم سایت های کاریابی آنلاین را شنیده‌اید یا از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌اید. در حقیقت در سال‌های اخیر مؤسسات کاریابی جای خود را به این سایت‌ها دادند و روش‌های سنتی کاریابی کم‌کم از بین رفت. به دلیل خدمات بسیار متنوع و زیادی که سایت‌های کاریابی آنلاین در اختیار کارفرما و کارجو می‌گذارند، این سایت‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

سایت کاریابی جاب ویژن؛ بهترین و معتبرترین پلتفرم استخدامی در ایران

در این مطلب قصد داریم در مورد یکی از بهترین سایت های استخدامی آنلاین در ایران، یعنی سایت جاب ویژن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا شما هم با خدمات این سایت معتبر آشنا شده و برای پیدا کردن کار از آن استفاده کنید.

معرفی سایت کاریابی جاب ویژن

جاب ویژن، یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های کاریابی آنلاین در ایران است که در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. تمامی خدمات جاب ویژن مانند ساخت رزومه، تست‌های شخصیت‌شناسی، مشاهده آگهی‌های استخدامی، ارسال رزومه و ... برای کارجویانی که در این سایت ثبت‌نام کنند، رایگان است. در جاب ویژن بیش از 20 هزار آگهی استخدام از شرکت های معتبر خصوصی و دانش بنیان مانند اسنپ، دیجی کالا، سولیکو کاله، تپسی، فناپ، صنایع غذایی بهروز، همراه اول و... وجود دارد. البته در این سایت، آگهی‌های مربوط به مشاغل دولتی وجود ندارند؛ زیرا اغلب سازمان‌های دولتی از طریق آزمون استخدامی به جذب نیرو می‌پردازند.

در نوار جستجوی سایت جاب ویژن، فیلترهای متنوعی وجود دارد که به افراد جویای کار کمک می‌کند تا فرصت‌های شغلی دلخواه خود را پیدا کنند. در ادامه این فیلترهای نوار جستجو را بیشتر شرح می‌دهیم و از سایر خدمات و مزایای جاب ویژن برای کارجویان صحبت خواهیم کرد.

جستجوی سریع فرصت‌های شغلی در سایت کاریابی جاب ویژن

همان‌طور که گفتیم نوار جستجوی سایت جاب ویژن دارای فیلترهای گوناگونی است که پیدا کردن فرصت‌های شغلی و آگهی‌های استخدامی را برای کارجویان بسیار راحت‌تر می‌کند. این فیلترها عبارت‌اند از:

عنوان شغلی

اولین فیلتر نوار جستجوی سایت، عنوان شغلی است. در این قسمت شما می‌توانید عنوان شغل مورد نظر خود را تایپ کرده تا تمامی آگهی‌های استخدامی این شغل برای شما نمایش داده شوند.

گروه شغلی

این فیلتر در نوار جستجوی سایت، بسیار کاربردی است و از طریق آن می‌توانید گروه‌های شغلی مختلف را مشاهده کرده و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در حقیقت وقتی شما عنوان شغلی خاصی مدنظرتان نیست یا تمایل دارید که تمامی آگهی‌های استخدامی گروه شغلی خاصی مانند مهندسی صنایع یا فروش و بازاریابی را مشاهده کنید، می‌توانید از این فیلتر کمک بگیرید.

شهر

اگر قصد دارید فرصت‌های شغلی شهر محل زندگی‌تان را مشاهده کنید، می‌توانید از این فیلتر کمک بگیرید. تمامی شهرها، شهرستان‌ها و استان‌های کشور در این فیلتر قابل‌مشاهده هستند.

سابقه کاری

بسیاری از کارجویان تمایل دارند آگهی‌های استخدامی را بر حسب سابقه کاری مشاهده کنند؛ زیرا مشاهده فرصت‌های شغلی که سابقه کاری موردنیاز آن‌ها با میزان سابقه کارجو متناسب نیست، بی‌فایده است. به همین دلیل این فیلتر برای مشاهده دقیق‌تر آگهی‌های استخدامی بسیار کاربردی است. گزینه‌های این فیلتر شامل کمتر از 2 سال، 2 تا 5 سال، 5 تا 8 سال، 8 تا 12 سال و بالاتر از 12 سال است.

حقوق

بدون شک یکی از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب شغل، میزان حقوق آن است. به همین دلیل فیلتر حقوق در نوار جستجوی سایت وجود دارد تا به شما کمک کند آگهی‌های استخدامی متناسب با میزان حقوق درخواستی خود را مشاهده کنید و برای آن‌ها رزومه بفرستید.

گزینه‌های این فیلتر شامل زیر 4 میلیون تومان، 4 تا 8 میلیون تومان، 8 تا 12 میلیون تومان، 12 تا 20 میلیون تومان و بالای 20 میلیون تومان است.

نوع همکاری

آگهی‌های استخدامی سایت جاب ویژن فقط شامل فرصت‌های شغلی تمام‌وقت نبوده و انواع فرصت‌های شغلی در این سایت پیدا می‌شوند. فیلتر نوع همکاری شامل گزینه‌های تمام‌وقت، پاره‌وقت و قراردادی/پروژه‌ای است که می‌توانید با انتخاب هرکدام از آن‌ها، فرصت‌های شغلی مدنظرتان را مشاهده کنید.

سطح ارشدیت

جستجوی شغلی بر اساس سطح ارشدیت به شما این امکان را می‌دهد تا آگهی کار مناسب با سطح شغلی خودتان را مشاهده کنید. گزینه‌های این فیلتر شامل کارگر، کارمند، کارشناس، کارشناس ارشد، مدیر میانی، معاونت و مدیر ارشد است.

زمان انتشار

در سایت جاب ویژن، هر روز به‌روز‌ترین و جدیدترین آگهی‌های استخدامی منتشر می‌شوند. بااین‌حال، با انتخاب یکی از گزینه‌های این فیلتر که از 3 روز اخیر تا یک ماه اخیر متغیر است، می‌توانید زمان انتشار آگهی‌های استخدامی مدنظرتان را تعیین کنید.

صنعت

یکی دیگر از فیلترهای بسیار کاربردی در نوار جستجوی سایت، فیلتر نوع صنعت است. به‌عنوان‌مثال اگر در جستجوی فرصت‌های شغلی در صنعت بیمه، خودرو، دارو، نفت و گاز، خرده‌فروشی و ... هستید، می‌توانید از گزینه‌های متنوع این فیلتر کمک بگیرید.

نام سازمان

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، در سایت جاب ویژن شرکت‌های معتبر بسیاری آگهی‌های استخدامی خود را منتشر می‌کنند. به همین دلیل اگر به دنبال فرصت‌های شغلی یکی از این سازمان‌ها هستید، می‌توانید نام آن را از این قسمت جستجو کنید.

مزایا و تسهیلات

مزایا و تسهیلات بعد از میزان حقوق، یکی دیگر از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب شغل است. این مزایا در برخی سازمان‌ها شامل پاداش نقدی، سرویس رفت‌وبرگشت، ناهار، وام، پورسانت، ساعت کاری منعطف، امریه سربازی و ... است. شما می‌توانید با انتخاب یکی از گزینه‌های این فیلتر که برای شما مهم‌تر است، آگهی‌های استخدامی با این مزایا را مشاهده کنید.

امکان دورکاری

بعد از شیوع کرونا، بسیاری از سازمان‌ها ترجیح دادند که اغلب کارمندان خود را دورکار کنند تا از این ویروس در امان باشند. بعد از این کار، سازمان‌ها از مزایای زیادی که دورکاری برای آن‌ها داشت، آگاه شدند و این روند بین سایر شرکت‌ها نیز رایج شد. امکان دورکاری هم برای کارمندان و هم برای سازمان‌ها منفعت زیادی دارد.

اگر شما هم تمایل دارید در شغل خود به‌صورت دورکاری استخدام شوید، می‌توانید با فعال‌سازی این گزینه در نوار جستجوی سایت آگهی‌های استخدامی دارای امکان دورکاری را مشاهده کنید.

امکان کارآموزی

بسیاری از دانشجویانی که به‌تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا کسانی که سابقه کاری چندانی ندارند، می‌توانند با فعال‌سازی این گزینه در نوار جستجوی سایت، فرصت‌های کارآموزی در سازمان‌های مختلف را مشاهده کرده و برای آن‌ها رزومه بفرستند. فرصت‌های کارآموزی مزایای زیادی برای کارجویان بدون سابقه کار دارد؛ به‌طوری‌که می‌تواند به تقویت مهارت‌ها و بهترشدن رزومه کاری آن‌ها کمک زیادی کند.

امکان استخدام معلولین

آخرین و البته مهم‌ترین فیلتر نوار جستجوی سایت، گزینه «امکان استخدام معلولین» است. با فعال‌سازی این گزینه، کارجویانی که دارای ناتوانی جسمی هستند، می‌توانند آگهی‌های استخدامی دارای امکان استخدام معلولین را مشاهده کنند و برای آن‌ها رزومه بفرستند.

سایر امکانات و خدمات سایت جاب ویژن برای کارجویان

علاوه بر فیلترهای نوار جستجوی پیشرفته سایت، امکانات دیگری نیز در سایت جاب ویژن وجود دارند که به مسیر شغلی کارجویان کمک زیادی می‌کند. این امکانات را در ادامه نام برده و توضیح می‌دهیم.

رزومه‌ساز

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین امکانات سایت جاب ویژن، رزومه ساز آنلاین و رایگان است. همچنین این رزومه‌ساز به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل تنظیم است و قالبی استاندارد و حرفه ای دارد که باعث می‌شود تأثیر مثبتی در نگاه کارفرمایان داشته باشد. گفتنی است که برای ارسال رزومه به آگهی‌های استخدامی در سایت جاب ویژن، باید ابتدا در سایت ثبت‌نام کرده و رزومه جاب ویژنی خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

تست‌های شخصیت شناسی

در سایت جاب ویژن تست‌های شخصیت شناسی متنوعی وجود دارند که بعد از ثبت‌نام در سایت با استفاده از کدهای تخفیف 100 درصدی که به ایمیل شما ارسال می‌شوند، می‌توانید از آن‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنید. اگر در ابتدای مسیر شغلی خود قرار داشته باشید، این تست‌های شخصیت شناسی به شما کمک می‌کنند تا شغلی را که مناسب روحیات و ویژگی‌های شخصیتی شماست، پیدا کنید. همچنین نتایج این تست‌ها در رزومه‌تان به کارفرما نشان داده می‌شود که می‌تواند نکته مثبتی در رزومه محسوب شود.

رده‌بندی شرکت‌ها

در سایت کاریابی جاب ویژن می‌توانید رده‌بندی شرکت‌های مختلف را بر اساس سه معیار اصلی مشاهده کنید. این سه معیار عبارت‌اند از:

محبوبیت بر اساس تعداد بازدید کارجویان
پاسخگویی به رزومه‌های دریافتی
تجربه کارجویان از جلسه مصاحبه

با مشاهده رتبه شرکت‌ها می‌توانید برای فرستادن رزومه به آن‌ها با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید.

امکان مشاهده وضعیت رزومه

کارجویان می‌توانند در سایت جاب ویژن بعد از ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی، وضعیت رزومه خود را که توسط کارفرما تعیین شده است، مشاهده کنند. به‌عنوان‌مثال اگر رزومه شما تأیید شده باشد، کارفرما شما را در اولویت اول یا دوم برای مصاحبه قرار می‌دهد و سپس با شما برای تعیین وقت جلسه مصاحبه تماس می‌گیرد.

مشاهده میزان انطباق رزومه با آگهی‌های استخدامی

بعد از آنکه در سایت جاب ویژن رزومه ساختید، بر حسب مهارت‌ها، سوابق کاری و علایق شغلی که انتخاب کردید، میزان انطباق رزومه شما با فرصت‌های شغلی در سایت نمایش داده می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید هنگام مشاهده آگهی‌های استخدامی، آن‌هایی را که با رزومه شما انطباق بیشتری دارند، اول از همه مشاهده کنید. این میزان انطباق بر حسب درصد بیان می‌شود.

دریافت جدیدترین فرصت‌های شغلی از طریق ایمیل

در صورت تمایل، می‌توانید در پروفایل کاربری خود در جاب ویژن، گزینه «فرصت‌های شغلی پیشنهادی به من ایمیل شود» را فعال کنید تا هرروزه از جدیدترین آگهی‌های استخدامی مرتبط با رزومه‌تان باخبر شوید. همچنین جاب ویژن در شبکه های اجتماعی و کانال تلگرامی خود، هرروزه جدیدترین آگهی‌های استخدامی را منتشر می‌کند که شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و در صورت تمایل وارد سایت شده و برای آن‌ها رزومه بفرستید.

دوره‌های آموزشی

در سایت جاب ویژن این امکان برای کارجویان وجود دارد که در دوره های آموزشی مختلف با تخفیف‌های بسیار خوب شرکت کنند. این دوره‌های آموزشی دارای گواهی شرکت در دوره هستند و بعد از اتمام، در رزومه شما نمایش داده می‌شوند. در حقیقت دوره‌های آموزشی فرصت بسیار خوبی برای تقویت مهارت و تخصص در حوزه‌های مختلف است.

مطالعه به‌روزترین مطالب حوزه استخدام و کاریابی

بلاگ جاب ویژن یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این سایت کاریابی آنلاین است که در آن می‌توانید هزاران مطلب مختلف درباره مشاغل مختلف، حقوق و دستمزد، امریه سربازی، توسعه فردی، مصاحبه شغلی، رزومه‌نویسی و... پیدا کرده و مطالعه کنید. همچنین گزارش‌های مختلف مانند گزارش حقوق و دستمزد سالیانه، گزارش تأثیر کرونا بر بازار کار، ترجیحات شغلی نسل زد و... در سایت کاریابی جاب ویژن وجود دارند.

جمع‌بندی

سایت کاریابی جاب ویژن یکی از معتبرترین پلتفرم های کاریابی در ایران است که امکانات جامعی را به‌صورت رایگان در اختیار کارجویان قرار می‌دهد. این امکانات شامل ساخت رایگان رزومه دو زبانه، مشاهده جدیدترین آگهی‌های استخدامی در حوزه‌های مختلف، دریافت به‌روزترین فرصت‌های شغلی از طریق ایمیل، امکان مشاهده وضعیت رزومه و استفاده از فیلترهای متنوع نوار جستجوی پیشرفته سایت برای مشاهده دقیق‌تر آگهی‌های استخدامی است.

کارجویان می‌توانند با استفاده از سایت جاب ویژن هزاران آگهی استخدامی شرکت‌های معتبر را مشاهده کرده و برای آن‌ها رزومه بفرستند تا فرایند کاریابی و استخدام را سریع‌تر و راحت‌تر طی کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول