اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هفته بیستم لیگ برتر| زور استقلال بازهم به نساجی نرسید

دیدار تیم‌های نساجی و استقلال از ساعت 17 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که در این دیدار نساجی موفق شد صدرنشین لیگ را متوقف کند .

هفته بیستم لیگ برتر| زور استقلال بازهم به نساجی نرسید

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی| دیدار تیم‌های نساجی و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا(مشهد) به میزبان نساجی برگزار شد.  

ترکیب تیم فوتبال نساجی :

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

ترکیب تیم فوتبال استقلال :

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

نیمه اول این مسابقه درحالی که دو تیم موقعیت‌های زیادی را خلق کرده بودند با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی، بهترین فرصت ممکن برای حسین‌زاده بعد از ضربه سر خطرناک ژستد در مقابل دروازه فراهم شد اما این بازیکن از روی خط توپ را نتوانست وارد گل کند. در ادامه ضربه سلمانی به تیر دروازه نساجی خورد و به اوت رفت.

در دقیقه ۱۶ضربه دیدنی حامد شیری هم با عکس العمل حسینی راهی کرنر شد.

دو تیم حملات زیادی را در ادامه ترتیب دادند و در دقیقه ۴۰ این دیدار هم ضربه دیدنی نیک نفس با واکنش دیدنی‌تر حقیقی راهی کرنر شد.

اما حمله استقلال از سوی نساجی بی پاسخ نماند و در لحظه پایانی ضربه زیبای ایوب کلانتری را حسینی سنگربان نساجی مهار کرد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم، و در دقیقه ۵۱ پاس دقیق و عالی مسعود شجاعی به متین کریم‌زاده در محوطه جریمه استقلال رسید که با دخالت مدافعین استقلال این موقعیت از دست رفت.

در ادامه استقلالی‌ها پیش کشیدند و ضربه سر خطرناک در محوطه شش قدم نساجی که با واکنش عالی حقیقی توپ دفع شد.

 با ورود آمانوف به درون زمین بلافاصله موقعیت خوبی نصیب این بازیکن ازبک شد و ضربه زمینی مهاجم استقلال در گوشه دروازه نساجی به خوبی توسط حقیقی به کرنر رفت. درخشش علیرضا حقیقی هم در این دیدار به نوعی فرشته نجات نساجی بود. 

جذابیت این بازی در نیمه دوم به مانند نیمه نخست نبود، اما دو تیم موقعیت‌های خوبی را در این نیمه نیز داشتند. در دقیقه ۷۷ موقعیتی عالی برای مسعود شجاعی در محوطه شش قدم استقلال محیا شد که این موقعیت عالی با تعلل شجاعی از دست رفت تا توپ به دخالت مدافعین استقلال به کرنر برود.

در ادامه و در دقایق پایانی، بازی افت شدیدی داشت و دو تیم نتوانستند در نهایت دروازه همدیگر را باز کنند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول