اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

روسیه: ادامه گفت‌وگوها با اوکراین طی ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود

یکی از اعضای هیات روسیه حاضر در مذاکرات با اوکراین گفت که ادامه گفت‌وگوها و مواضع آتی روسیه بعد از هماهنگی و تایید رئیس جمهور روسیه تا بیست و چهار ساعت آینده مشخص می‌شود.

روسیه: ادامه گفت‌وگوها با اوکراین طی ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از اعضای هیات روسیه حاضر در مذاکرات با اوکراین گفت که ادامه گفت‌وگوها و مواضع آتی روسیه بعد از هماهنگی و تایید رئیس جمهور روسیه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «اینترفکس» «لئونید اسلوتسکی» یکی از اعضای هیات روسیه در مذاکرات با طرف اوکراینی گفت که موضع آتی روسیه پس از مذاکرات امروز، در ۲۴ ساعت آینده و پس از هماهنگی با رهبری روسیه مشخص خواهد شد.

وی گفت: «در حال حاضر، دیگر مطلبی نخواهم گفت، زیرا این باید با رهبری ما، با رهبری کشورمان تایید شود، که طی ۲۴ ساعت آینده این کار انجام خواهد شد. پس از آن، ما به تماس با طرف اوکراینی باز خواهیم گشت.»

اسلوتسکی گفت: «اکنون قطعا می‌توانیم تاریخ و زمان دور بعدی مذاکرات را تعیین کنیم.»

با ورود درگیری‌ها در اوکراین به پنجمین روز، مقامات کی‌یف و مسکو امروز در خاک بلاورس اولین جلسه مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند.

 دفتر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که موضوع کلیدی مذاکرات در خصوص اوکراین، دستیابی به آتش‌بس فوری و عقب‌نشینی نظامیان روسیه از قلمرو اوکراین است.

 در همین رابطه، پوتین در گفت‌وگوی روز دوشنبه با همتای فرانسوی خود  گفته که باید حاکمیت روسیه بر شبه جزیره کریمه برسمیت شناخته شود. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که اوکراین باید غیرنظامی شده و از حضور نازی‌ها پاکسازی شده و به کشوری بی طرف تبدیل شود.

رئیس جمهور روسیه گفت که راه حل بحران اوکراین تنها در صورتی ممکن است که منافع امنیت مشروع روسیه بدون پیش شرطی مد نظر قرار گرفته شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه صبح پنجشنبه گذشته در پاسخ به درخواست کمک نظامی سران منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین (لوهانسک و دونتسک)، دستور عملیات ویژه در منطقه دنباس را صادر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول