اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اظهارات جنجالی کومان علیه بارسلونا ؛ از علت رفتن مسی تا فرصت دادن به ژاوی

رونالد کومان در آخرین مصاحبه خود به شدت از بارسلونا انتقاد کرد و مدعی شد که به اندازه ژاوی به او زمان ندادند.

اظهارات جنجالی کومان علیه بارسلونا ؛ از علت رفتن مسی تا فرصت دادن به ژاوی

به گزارش خبرگزاری فارس، با حضور ژاوی به بارسلونا، این تیم کاملاً متحول شد و حالا با خریدهای زمستانی چون اوبامیانگ، تورس، تراوره و دنی آلوز، آبی‌اناری‌ها به یکی از تیم‌های خوب لالیگا نام گرفته‌اند.

ژاوی در ماه فوریه عملکردی عالی داشت و توانست تیم‌های بزرگی چون اتلتیکومادرید، ناپولی و اتلتیک بیلبائو را گل‌های فراوان شکست دهد.

رونالد کومان که در یک فصل و چند ماه هدایت بارسلونا عملکردی ضعیف به ثبت رساند به انتقاد از مدیریت تیم پرداخت و مدعی شد که به اندازه ژاوی به او فرصت ندادند.

کومان گفت: بارسلونا به اندازه ژاوی به من زمان نداد. هنوز یادآوری آن زمان برایم دردناک است. لاپورتا هزاران بار به من گفت که ژاوی مربی بارسلونا نخواهد شد زیرا تجربه کافی ندارد. من را تا مدتی در نیوکمپ نخواهید دید زیرا هنوز نمی‌توانم به آنجا بازگردم و با مدیریتی روبه‌رو شوم که تظاهر می‌کند اتفاقی رخ نداده است.

وی ادامه داد: من با مصدومان زیادی کار کردم، الان پدری بازگشته و آمادگی خوبی دارد مثل عثمان دمبله. شما همه چیز را الان می‌توانید ببینید. یک مربی از سوی هیئت مدیره به زمان و صبر نیاز دارد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

کومان اظهار داشت: این اصرار مدیریت بود که من موافقت کردم که برخی بازیکنان تیم را به دلیل مشکلات مالی ترک کنند اما شما الان می‌بینید که تیم 55 میلیون یورو برای یک بازیکن خرج می‌کند، آن هم در مدت زمان کوتاهی که لیونل مسی باشگاه را ترک کرده است. البته اتفاق دیگری می‌افتاد من تعجب می‌کردم. سوال اینجاست که چرا آنها اجازه دادند که مسی باشگاه را ترک کند.

سرمربی سابق بارسلونا تصریح کرد: من مربی لاپورتا نبودم و این مسئله را از لحظه اول احساس کردم. پس از اینکه او در انتخابات رای آورد، هیچ ارتباطی بین ما نبود و من نیاز داشتم تا از هیئت مدیره اعتماد کسب کنم.

کومان ادامه داد: مهمترین چیز برایم پول نیست. من می‌خواستم مربی بارسلونا شوم و هر چه که در توانم بود برای موفقیت تیم گذاشتم اما الان متوجه شم که لاپورتا به دلیل اینکه او مرا سر کار نیاورد، می‌خواست هر طور شده مرا اخراج کند.

وی گفت: من برای باشگاه الان خوشحالم و می‌بینم برخی چیزها الان بهتر شده است. خیلی خوشحالم که می‌بینم فرنکی دی‌یونگ به بازیکن خوبی بدل شده است. او کیفیت بالایی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول