اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حمایت رئیس شورا از انتصاب مدیران جوان در شهرداری/ شهردار حوزه روابط عمومی را تقویت کند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برنامه شهرداری برای انتصاب مدیران جوان گفت: توجه به این مسئله می‌تواند شرایطی برای بهره‌مندی از انگیزه این افراد فراهم شود و کارها با سرعت پیگیری و به سرانجام برسد.

حمایت رئیس شورا از انتصاب مدیران جوان در شهرداری/ شهردار حوزه روابط عمومی را تقویت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تلاش بیش از یک ماهی که در شهرداری برای بودجه شده تحسین برانگیز است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه موارد بودجه به صورت کارشناسی تدوین شده است، گفت: امسال بودجه بالای ۴۰۰ میلیارد تومان رشد دارد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهری در سال جاری بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) است که امیدواریم تا نوروز به بهره‌برداری برسد.

مرادلو در ادامه به بحث بودجه شهری اشاره کرد و گفت: بودجه باید نظارت‌پذیر باشد تا در هر زمان بتوانیم نظارت داشته باشیم.

مرادلو گفت: امسال تلاش کردیم تا بودجه سلیقه‌ای نشده و بر اساس نیازها و عدالت تعریف شود و توجه به مناطق محروم در اولویت کاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ترافیک شهر زنجان بسیار آزار دهنده است و برای روان‌سازی و اجرای طرح‌ها در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، افزود: تقویت حوزه ارتباط و روابط‌عمومی نیز جزو اولویت‌ها است و باید اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه خطاب به شهردار به انتصاب مدیران جوان نیز اشاره کرد و گفت: توجه به این مسئله می‌تواند شرایطی برای بهره‌مندی از انگیزه این افراد فراهم شود و کارها با سرعت پیگیری و به سرانجام برسد.

وی گفت: فصل عمرانی در زنجان بسیار محدود است و تاکید ما به شهردار این است که کارهای اولیه تهیه و برآورد و انتخاب پیمانکار بموقع انجام شود.

مرادلو در ادامه به کاهش بودجه جاری شهرداری زنجان اشاره کرد و یادآور شد: سهم بودجه جاری در شهرداری برای سال آینده ۴۷ درصد از کل بودجه بوده که کاهش خوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه همکاری بین دستگاه‌ها در پروژه‌های شهرداری روند ساخت آن را بهبود می‌بخشد، بیان کرد: برای مثال پروژه سبزه میدان صرفا مربوط به شهرداری نیست و همه باید اقدام کنند‌
وی در ادامه به پارکینگ طبقاتی سعدی نیز اشاره کرد و گفت: قطعا افتتاح این پارکینگ مشکل مردمی که به مرکز شهر می‌آیند را حل خواهد کرد.
مرادلو با بیان اینکه اتفاقات در شورا و شهرداری با رایزنی ۹ نفره رخ می‌دهد، بیان کرد: تلاش کردیم توزیع بودجه در بخش‌های مختلف متوازن باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر دنبال انجام کال به موقع هستیم همه امورات از ابتدا تا انتهای پروژه باید به موقع باشد که گاها فقط انتخاب یک پیمانکار ۴ ماه طول می‌کشد.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد، افزود: درخواست اعضای شورا این است که مسائل فرهنگی و اجتماعی در اولویت ما باشد و باید از این بستر و فضای فرهنگی استفاده شود.
مرادلو تصریح کرد: انسجام و همدلی در تحقق و انجام بودجه خواهد بود و تقویت حوزه ارتباطات و روابط عمومی نیز باید مورد توجه شهرداری باشد و نیاز به یک تیم قوی در این حوزه داریم.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول