اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزیدگان جشنواره‌‌های شعر غدیر و آوای انتظار با حضور وزیر ارشاد معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین جشنواره شعر غدیر و شانزدهمین جشنواره آوای انتظار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بناب معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره‌‌های شعر غدیر و  آوای انتظار با حضور وزیر ارشاد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برترین‌های بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه و شانزدهمین جشنواره آوای انتظار در بناب معرفی شدند.

بر اساس این گزارش  برگزیدگان جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب در بخش شعر فارسی آسیه رحمانی رتبه اول از تهران، محسن کاویانی رتبه دوم از قم، مهرداد محرابی رتبه سوم از تهران، مرتضی جلیلیان رتبه چهارم از مشهد، فاطمه سلیمان‌پور رتبه پنجم از قم توسط هیأت داوران معرفی شدند.

 در بخش شعر ترکی رتبه اول از تبریز بلال کمالی، رتبه دوم از زنجان امیر رسولی، رتبه سوم از بناب ناصر عباس‌زاده، رتبه چهارم از زنجان سیدضیا موسوی، رتبه پنجم از مرند علی فخری انتخاب شدند. 

در بخش داستانک رده سنی بزرگسالان: نفر اول از خوزستان فرخنده صالحی، نفر دوم از مشهد فاطمه حلیمیان، نفر سوم از زنجان کاظم رستمی معرفی شدند. 

در رده سنی زیر ۱۳ سال: نسترن رضائیان جایزه ویژه داوران از بناب را به‌دست آورد و هانیه فروغی نفر اول، آیدا آقامحمدی نفر دوم و الینا مهدی قلی‌خانی نفر سوم همگی از شهرستان بناب توسط هیات داوران انتخاب شدند. 

نتایج جشنواره‌های موسیقی آوای بناب نیز به این ترتیب اعلام شد: 

رتبه اول موسیقی گروهی به طور مشترک گروه موسیقی دومان از ملکان و زخم از بناب.

رتبه دوم گروه موسیقی همدلان و گروه موسیقی پژواک هر دو از شهرستان بناب و رتبه سوم، گروه موسیقی سها و گروه موسیقی طلوع به صورت مشترک از بناب.

گروه‌های موسیقی عاشیق و کودکان نیز از بناب شایسته تقدیر شدند.

این جشنواره با شرکت.های گروه‌های موسیقی از شهرستان‌های بناب، ملکان، مراغه و میاندوآب با شرکت و سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان‌شرقی به صورت منطقه‌ای برگزار شد.

بیستمین جشنواره شعر غدیریه به صورت سراسری برگزار و ۵۰۰ اثر در بخش شعر فارسی از تمام استان‌های کشور و ۲۰۰ اثر در بخش داستانک از ۱۸ استان کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول