اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک‌های مالی به هیأت‌ها شفاف شود/ اهالی ورزش در هرمزگان تکریم شوند

فریدون الهامی از مربیان مطرح والیبال کشورمان گفت: عدم توزیع عادلانه منابع مالی بین هیأت‌ها سبب آزرده‌خاطرشدن اهالی ورزش شده و باید میزان کمک‌ها به هیأت‌ها در سال‌های اخیر شفاف شود.

کمک‌های مالی به هیأت‌ها شفاف شود/ اهالی ورزش در هرمزگان تکریم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون الهامی از مربیان برجسته و ملی والیبال کشورمان در اظهارنظری رسانه‌ای درباره چشم انداز آینده ورزش هرمزگان بیان داشت: مدیرکل پیشین ورزش و جوانان هرمزگان چند اشتباه تاکتیکی داشت که بررسی آنها می‌تواند در افق پیش روی ورزش هرمزگان موثر بوده و مانع از فرصت‌سوزی‌ها در آینده شود.

وی افزود: در سال های اخیر اغلب نیروهایی که دارای توانمندی و سوابق مدیریتی بودند با رفتاری ناشایست برکنار شدند و تاثیر منفی این برکناری‌ها بر کیفیت فعالیت‌های ورزشی استان خودنمایی کرده است.

این مربی باسابقه کشورمان با بیان این که عدم توزیع عادلانه منابع مالی بین هیأت‌ها و ادارات شهرستان ها، مهندسی انتخابات هیأت‌های ورزشی، نداشتن برنامه بلند مدت، رفتار ناشایست با پرسنل و نارضایتی جامعه ورزش سبب آزرده خاطرشدن اهالی ورزش در هرمزگان شده است، عنوان داشت: وعده های توخالی به روستاها و بخش ها، برگشت اعتبارات به خزانه دولت بدلیل بی مدیریتی ، توقیف خودروهای اداری بدلیل بدهی به پیمانکار و نداشتن برنامه جامع بلند مدت قسمتی از ضعف مدیریتی امیاری بود که ورزش استان را دچار عقب ماندگی کرد. 

الهامی خاطرنشان کرد: آقای خادمی مدیرکل جدید ورزش و جوانان هرمزگان ابتدا بایستی همه کسانی که به نحوی در دوران مدیریت گذشته با بی احترامی برکنار یا با آنها برخورد ناشایست گردیده دعوت و وفاق جدیدی ایجاد کند چرا که مدیر موفق کسی است که از همکاران قوی در تیم خود استفاده کند و خادمی نباید از این رمز موفقیت غافل شود. 

الهامی گفت: تغییرات در بدنه ورزش استان شامل معاونان، مدیران ستادی، ادارات شهرستانها حق خادمی است و نباید زلف این تغییرات را به فشار استاندار و نمایندگان و غیره گره بزند.

وی همچنین بیان کرد: جامعه ورزش به خوبی میداند تخلف و مهندسی در انتخابات هیأت‌های ورزشی استان با فشار امیاری در تعدادی از هیأت ها انجام شده و حق کاندیدا و شایستگان ورزش پایمال و اجحاف به ورزش استان شده است لذا ابتدا باید با قاطعیت این روسای هیأت‌ها را برکنار و تا زمان برگزاری انتخابات عادلانه، سرپرست هییت به فدراسیون جهت صدور ابلاغ معرفی شود.

الهامی عنوان کرد: ضروری است تا به طور شفاف میزان کمک‌های مالی به هر کدام از هیأت‌ها اعلام شود و از سوی دیگر باید مدیرکل جدید از ظرفیت باشگاه‌ها در ورزش استان که مغفول مانده نیز به خوبی استفاده شود.

وی همچنین خواستار برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان و ملی پوشان شد و گفت: یقین داریم که خادمی با جذب افراد باتجربه ، آکادمیک و متخصص ورزش بعنوان مشاور می‌تواند چشم انداز جدیدی از ورزش استان در سطح منطقه و کشور طراحی نموده و ورزش استان را از وضعیت نابسامان فعلی خارج کند. 

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول