اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

کرونا رنگ پریده تر شد/کاهش شهرهای قرمز رنگ کشور

این روزها کرونا و سویه اُمیکرون کمی از سکه افتاده و وضعیت کلی کشور در شرایط مطلوب‌تری نسبت به هفته‌های گذشته قرار دارد؛ به طوری که شهرهای قرمز رنگ بازهم کاهش داشته است.

کرونا رنگ پریده تر شد/کاهش شهرهای قرمز رنگ کشور

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، این روزها کرونا و سویه امیکرون کمی از سکه افتاده و وضعیت کلی کشور در شرایط مطلوب‌تری نسبت به هفته‌های گذشته قرار دارد.

به طوری که با فروکش کردن نسبی موج ششم کرونا با اُمیکرون، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۸۴ شهر در هفته گذشته اکنون به ۱۴۸ شهر کاهش یافته است.

البته کماکان تاکید اصلی بر تکمیل واکسیناسیون(سه نوبت در افراد بالای ۱۸ سال)، واکسیناسیون در کودکان و مادران باردار و نیز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است. 

بر این اساس، هم اکنون 148 شهر در وضعیت قرمز، 196 شهر در وضعیت نارنجی،101شهر در وضعیت زرد و 3 شهر کشور در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

 

البته باید دقت کنیم! این ویروس هزار چهره مترصد یک بی تفاوتی و ساده انگاری از سوی افراد مختلف است تا مجدد یکه تازی خود را شروع کرده و نفس افراد در سنین مختلف را به شماره بیندازد؛ در نتیجه همچنان باید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام کامل واکسیناسیون همت گماریم تا اسیر این ویروس نامرئی نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول