اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جزئیات برقراری پروازهای دمشق از 5 ایستگاه پروازی در نوروز ‌

مقام مسؤول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پروازهای فوق‌العاده این شرکت هواپیمایی در ایام نوروز به فرودگاه دمشق خبر داد.

جزئیات برقراری پروازهای دمشق از 5 ایستگاه پروازی در نوروز ‌

‌حسین جهانی‌ در گفت‌ وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس‌ اظهار داشت: برای ایام تعطیلات نوروزی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۵ ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد مقدس، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق پروار می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر ادامه داد: پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد دمشق از دهم اسفندماه سال جاری انجام و تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، پروازهای این مسیر به صورت روزانه انجام خواهند شد.

وی در خصوص سایر پروازهای هما به فرودگاه دمشق، گفت: پرواز از فرودگاه مشهد مقدس به فرودگاه دمشق از دیگر پروازهای برنامه‌ریزی شده است، پروازهای این مسیر از تاریخ ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۶ فروردین 1401 ادامه دارد؛ پروازهای این مسیر در روزهای شنبه و یکشنبه در بازه زمانی یاد شده انجام می‌شود.

وی به پرواز ایران ایر از فرودگاه کرمان به دمشق اشاره کرد و افزود: پروازهای فرودگاه کرمان از ۲۰ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۱ فروردین ادامه دارد، پروازهای هما از این فرودگاه به مقصد دمشق در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در مدت یاد شده انجام می‌شود.

جهانی در خصوص سایر پروازهای ایران ایر به مقصد فرودگاه دمشق، گفت: هما از فرودگاه‌های شیراز و تبریز به دمشق یک پرواز انجام خواهد داد، پرواز فروگاه شیراز در روز اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود؛ پرواز فرودگاه تبریز نیز در روز ۲۵ اسفندماه سال جاری به مقصد فرودگاه دمشق انجام می‌شود.

* انجام روزانه یک پرواز نجف در ایام نوروز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: همچنین در تعطیلات نوروز، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران‌ پروازهایی را به مقصد فرودگاه نجف برنامه‌ریزی کرده است؛ طبق برنامه هما روزانه یک پرواز به فرودگاه نجف اشرف انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول