اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

ساخت بیمارستان 250 تخته برای جانبازان و ایثارگران

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان گفت: بحث ساخت بیمارستان 250 تخته با تمامی امکانات به روز برای ایثارگران در دست اقدام است و زمینی خریداری شده و عملیات احداث آن در سال‌آینده آغاز خواهد شد.

ساخت بیمارستان 250 تخته برای جانبازان و ایثارگران

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری فارس علیرضا توکلی مهرجردی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: بیمارستان به صورت خودگردان و با تعرفه خصوصی اداره می شود، در دهه ۷۰ و ۸۰ ما بیمارستان را از نظر ساختمانی به روز کردیم و از سال ۱۳۹۰ هزینه‌هایی برای به روزرسانی بیمارستان اختصاص نیافته است و این مدت تلاش کردیم که بیمارستان به روز و کارآمد باشد. 

وی افزود: با توجه به سابقه این بیمارستان در خدمت به رزمندگان دوران دفاع مقدس، عموم ایثارگران و مجروحان جنگی، از خدمات ارجاعی این بیمارستان بهره مند خواهند شد و نیازهای درمانی مراجعه کنندگان را پاسخ می‌گوییم.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان ادامه داد: این بیمارستان ۲۰۰ تخته است و تمامی خدمات را به صورت سرپایی و بستری ارائه می‌دهد. 

وی با اشاره به عملکرد مطلوب بیمارستان، خاطرنشان کرد: در همین راستا توانسته‌ایم رتبه درجه یک را در ارزشیابی‌های وازت بهداشت کسب کنیم و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد. 

وی درباره انواع خدمات بیمارستان، ابراز کرد: عموم ۲۰۰ تخت بیمارستان به خدمات سرپایی و بستری بیماران اختصاص دارد، کما اینکه ما روزانه ۱۲۰۰ مراجعه کننده سرپایی داریم. 

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان تأکید کرد: ۱۱۴هزار بستری در ۸ سال اخیر در بیمارستان داشته ایم و آمار بستری‌ها نیز به همین میزان وجود دارد.

وی به خدمات این بیمارستان در ایام پاندمی کرونا، خاطرنشان کرد: زمانی که وحشت و ترس از کرونا به جان همه افتاده بود، ما به صورت افتخاری وارد میدان مقابله با کرونا شدیم و درب بیمارستان را به روی بیماران مبتلا به کرونا باز کردیم.

توکلی ادامه داد:  در طول این ایام، ۳۸ هزار مراجعه کننده مشکوک به کرونا، ۱۶ هزار درمان سرپایی و ۲۲ هزار درمان اختصاصی کووید ۱۹ را داشته ایم که از این میزان ۴۴۰۰ نفر در بیمارستان بستری شده اند و متاسفانه ۴۸۷ نفر نیز از دنیا رفتند که این آمار به نسبت آمار کشوری بسیار کمتر بوده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان به برخی چالش‌هایی پیش روی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جانبازان ما در حال افزایش سن هستند و ضایعات و مشکلات آنها دوچندان می شود، باید در آینده به این مسائل توجه شود.

وی ادامه داد: ما در حال تلاشیم که یک مرکز جامع و توانبخشی ایثارگران را راه اندازی کنیم که با توجه به شاخص ها می تواند به اشتغال زایی کمک بسزایی نیز کند.

توکلی به برخی دیگر از مشکلات این بیمارستان اشاره و ابراز کرد: بحث ساخت بیمارستان 250 تخته با تمامی امکانات به روز برای ایثارگران در دست اقدام است و زمینی خریداری شده و عملیات احداث آن در سال‌آینده آغاز خواهد شد. 

وی ادامه داد: این بیمارستان در زمینه ناباوری، جانبازان نخاعی و سلول درمانی و موضوعات به روز خدماتی را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول