اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعلام آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری در طرح‌های پیرامون حرم مطهر

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مشکلات بافت پیرامون حرم مطهر و حاشیه شهر مشهد قابل علاج است و آستان قدس رضوی آمادگی دارد در اجرای طرح‌های علمی و منطبق با ارزش‌ها و تمدن ایرانی- اسلامی در این حوزه همکاری کند.

اعلام آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری در طرح‌های پیرامون حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی اظهار کرد: مشکلات بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر مشهد قابل علاج است و آستان قدس رضوی آمادگی دارد در اجرای طرح‌های علمی و منطبق با ارزش‌های اسلامی و تمدن ایرانی- اسلامی، در این حوزه همکاری کند.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی می‌تواند بازوی فکری و مشورتی آستان قدس در پروژه‌های عمرانی باشد و در این زمینه، انعقاد تفاهم‌نامه‌ ساختارمند، با هدف شروع فصل جدیدی از همکار‌های فنی و عمرانی را مفید و کارآمد می‌دانیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از نمونه‌های بارز معماری ایرانی- اسلامی است و وظیفه همه ما این است که در حوزه فنی و مهندسی، با بهره‌گیری از آخرین دانش و تکنولوژی روز، از این گنجینه حفاظت کنیم که در این زمینه، سازمان نظام مهندسی می‌تواند به آستان قدس رضوی طرح های خلاقانه و نوآورانه برای افزایش رفاه زائران ارائه کند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول