اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: سپاه، بزرگی خود را در خدمت بی منت به مردم می داند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه در همه حوداث به قلب حادثه می رود، اولین وارد می شود و آخرین خارج می گردد.

سردار رفیعی آتانی: سپاه، بزرگی خود را در خدمت بی منت به مردم می داند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به تشریح بخشی از مبانی گفتمان جاری در فعالیت های سپاه پاسداران پرداخت.

در متن این پیام آمده است؛

 بسمه تعالی

اعیاد شعبانیه، سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) روز پاسدار، میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) روز جانباز، میلاد سفیر کربلا امام سجاد (علیه السلام) روز آزادگان و نیمه شعبان میلاد موعود، حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف) که مفتخریم سپاهمان مزین به نام مبارکش می باشد را به محضر حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، خانوداده های شهیدان، آزادگان، جانبازان و ملت مومن و انقلابی تبریک عرض می کنیم.

وقوع انقلاب اسلامی در ایران و پدید آمدن نظام جمهوری اسلامی، در شرایطی که نظام سرمایه داری غرب و ایده کمونیستی در بلوک شرق، به عنوان دو قطب حاکم در جهان سرگرم به یارگیری و گسترش منطقه نفوذ خود بودند، حرکت جدیدی را با مبانی دینی و اعتقادی و متکی بر آیین مقدس اسلام به رهبری امام خمینی (ره) و با پشتیبانی قاطع ملت و با نفی هر دو قطب مسلط بر جهان، به وجود آورد و با بیداری اسلامی ملت های کشورها را به سمت حرکت تازه ای رهنمون گردید.

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن و متن چنین حرکت عظیم و انقلاب اسلامی همانند چشمه ای زلال جوشیده و با اقدام معجزه وار امام شکل گرفت و جویبارهای حیات بخش آن، بر درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی طراوت خاصی بخشید. این نهاد مقدس از همان بدو تشکیل خود، پویایی، حرکت آفرینی، سازندگی و سرنوشت سازی خود را در همه عرصه های انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل گیری خود، برای حفظ انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی آن و کشور و ملت، در راستای ایفای رسالت تاریخی و تکلیف ارزشی خود، وارد عرصه ها و صحنه های سخت و پر خطر گردید و با حضور بالنده و پویا در سراسر کشور، رفع هر گونه حرکت ضد انقلابی و تهدیدهای امنیتی و توطئه های استکباری و آشوب گری و تجزیه طلبی را با تمام وجود وظیفه خود قرار داد و با ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی بی مانند خود، به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ثمره خون هزاران شهید و فداکاری همه ملت مسلمان ایران که به رهبری روحانیت معظم و در راس آن امام خمینی(ره) حاصل شده بود، همت گماشت.

سپاه پاسداران با الهام از تعالیم و آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(علیهما السلام) و با معنویت برخاسته از ایمان قوی و روحیه انقلابی توام با ولایت مداری و با تبعیت خالصانه از رهمنودهای امام خمینی(ره) و همچنین با درک شرایط محیطی و بصیرت و آگاهی و دقت نظر در روند حوادث و رخدادها و با هوشمندی کامل، آرمان گرایی و کمال طلبی را مشی خود قرار داده و شگفتی هایی خلق کرد که در هیچ برهه ای ازتاریخ و در هیچ کجای دنیا با آن ماهیت و وسعت نظیرش مشاهده نشده است.

چنانکه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: «سپاه در تاریخ شناخته شده خود ما، یک پدیده کم نظیر و شاید بی نظیر است، یعنی سپاه موجودی است که ولادت و رشد و نمو آن در عرصه دشوارترین آزمون های انقلاب بود»1370/06/27

سپاه پاسداران، پرونده سرشار از موفقیت را در حافظه خود و ملتش به ثبت رسانده است. مقابله با ضد انقلاب در دوران تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفاظت از شخصیت ها، مقابله با هواپیما ربایی و نقطه اوج آن، دوران دفاع مقدس با تقدیم ۴۰ هزار کادر شهید سپاه، خود را عزیز ملت و رهبری نشان داده است.

سپاه بعد از دفاع مقدس نیز همچون گذشته خود در وسط میدان ایستاد تا چشم طمع کاران را از حدقه آرزوهایشان به قبرستان امیدشان تبدیل کند. پژاک در شمال غرب با نیرنگ آمریکایی ها به مرزها ی ما نزدیک شد.

سپاه عزیز صاعقه وار بر قله های شمال غرب درخشید و شهیدان امنیت پایدار مردمی در شمال غرب نگین پرفروغ استقلال ایران عزیز شدند. اشرار در جنوب شرق عمله دشمنان شدند، اما آسمان و زمین ایران سرافراز، پیوند عزت و اقتدار را رقم زدند و شرور عبدالمالک ریگی و سردسته اشرار عالم آمریکای جنایتکار را به تسخیر اراده خویش درآوردند.

دشمنان از مرزهای جغرافیایی طبیعی ما ناامید شدند و به حوزه نفوذ استراتژیک ما لشکر کشی کردند و سپاه، غرب آسیا را تبدیل به غروب آرزوهایشان کرد و پایان سیطره داعش، آغاز ازاله آمریکایی ها و خروجشان از منطقه، مطالبه مردم کشورهای اسلامی گشته است. تحریم ها را با حضور میدانی مردان میدان، افزایش قدرت بازدارندگی با موشک های نقطه زن، دیپلماسی را با اعتماد مردمی و تکیه به توان داخلی در کنار مردم و همراه خادمان ملت تا فتح همه قله ها پر قدرت به جلو می بریم.

سپاه، بزرگی خود را در خدمت بی منت به مردم می داند و بزرگی را دوست دارد چون مردمش را دوست دارد. سپاه در همه حوداث به قلب حادثه می رود، اولین وارد می شود و آخرین خارج می گردد.

سپاه جانسپاری برای مردم را افتخار خود می داند و همچون ماهی، حیاتمان را از دریای مردم و مسیرمان را از سفینه نجات و کشتی بان انقلاب، رهبری حکیم می دانیم و معتقدیم هر ملتی به اندازه وسعت ذهن رهبرش پیش می رود. دست بوس همه مسئولان و خادمان مردم می باشد، مادامی که دغدغه آنها حل مشکل مردم باشد.

سپاه، دشمن شماره یک خود را آمریکا می داند و روزی بر سپاه نمی گذرد که آرزوی قطع آرزوهایش را نداشته باشد. سپاه در صدد تحقق شعار مرگ بر آمریکا است و در مقطع کنونی نسخه جدید مرگ بر آمریکا را طرح ریزی کرده ایم و دست همگان را برادرانه برای اجرای این عملیات می فشاریم. مرگ بر آمریکا، یعنی امید مردم مان را افزایش دهیم تا دشمنان مان را ناامید کنیم.چهره فقر را بزداییم تا طعم شیرین نظام اسلامی را بار دیگر به کامشان بچشانیم و اتحاد و همدلی را حول محور خدمت به مردم محقق سازیم. همه ظرفیت های در اختیار را پای کار بیاوریم تا دل ملت عزیزمان را شاد کنیم.

سپاه حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین افتخار دارد در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا ۳۴۵ میلیارد تومان در طرح سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی در قالب بسته های معیشتی، گوشت قربانی، لوازم بهداشتی ودارویی، جهیزیه، تبلت، تعمیر مسکن، ساخت مسکن، کمک به شبکه عظیم درمانی با بستری موقت بیش از ۲ هزار نفر در درمانگاه های خود، تزریق واکسن به صورت شبانه روزی، بیش از ۱۵۰ هزار نفر، اعزام تیم های سیار در سراسر استان قزوین و دیگر عرصه ها به مردم عزیز با مشارکت خیرین قزوینی کمک نمایم. دستمان را به سوی خیرین دراز می کنیم تا اعیاد پیش رو را برای خانواده های ولی نعمتانمان شیرین و ماندگار سازیم.

مردم عزیز استان قزوین، مسئولان و مدیران خدوم قزوین؛ برادران پاسدار خودتان را در کنار خودتان، همراه خودتان و نوکر مردم با این مؤلفه های (دل های مشتاق، زبان های صادق، دیدگان حق بین) که آقای عزیزمان از سربازان پاسدارش بیان فرمودند در همه جا و همه زمان ها خواهید دید. دعا کنید با این خصوصیات شناخته شویم و با عمل به آن به کاروان شهیدان بپیوندیم. انشاالله

فرزند کوچک مردم بزرگ استان قزوین

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی_ فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول