اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بازدید معاون سیما از پشت‌صحنه سریال «خوشنام»

معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» در بیمارستان فیروزآبادی شهرری بازدید کردند.

بازدید معاون سیما از پشت‌صحنه سریال «خوشنام»

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید کردند. سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در بیمارستان فیروزآبادی شهرری ادامه دارد.

حمید شاه آبادی معاون سیما با حضور در پشت‌صحنه این سریال، از پخش آن در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.

احمد زالی تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: آقای شاه آبادی معاون محترم سیما به همراه مدیر محترم شبکه یک و دیگر مدیران محترم رسانه ملی امروز از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید داشتند و ضمن گفت و گو با عوامل پروژه در جریان چند و چون تولید تا امروز و برنامه ریزی ساخت سریال در ادامه راه، قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص تولید در یکی دو سال اخیر طبیعتاً روند کار برای پروژه های مختلف متفاوت است و ما نیز با توجه به شرایط کرونا، تغییر فصل، تعدد لوکیشن، تعدد بازیگر و ... از این قضیه مستثنی نبودیم و تمام مشکلات پیش رو و رخداد هایی که در روند تولید این سریال بر ما گذشت را با معاون محترم سیما در میان گذاشتیم و ایشان نیز قول مساعد دادند تا با پیگیری ها و مهیا کردن شرایط اقتصادی پروژه ساخت سریال «خوشنام» با آرامش بیشتری به روز های پایانی برسد.

تهیه‌کننده «خوشنام» افزود: در لوکیشن بیمارستان فیروزآبادی بازیگرانی همچون هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر و رضا فیاضی  بازی دارند و بعد از چند لوکیشن خارجی در هفته آتی، کار تصویربرداری سریال «خوشنام» در لوکیشن باشگاه سوارکاری با حضور بخش اعظمی از بازیگران اصلی ادامه پیدا خواهد کرد.

 سریال «خوشنام» توسط محسن کیایی طراحی و نگارش اولیه آن صورت گرفت و فهیمه سلیمانی آن را بازنویسی نهایی کرد.

انتهای پیام//

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول