اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ادعای سان از علت اصلی نبود رونالدو در دربی منچستر ؛ کریستیانو قهر کرد؟

نشریه سان انگلیس مدعی شد که علت اصلی خط خوردن رونالدو مصدومیت نبود.

ادعای سان از علت اصلی نبود رونالدو در دربی منچستر ؛ کریستیانو قهر کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، از چند روز گذشته موضوع نیمکت نشینی رونالدو در دربی منچستر بر سر زبان‌ها افتاد و منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی (اینجا بخوانید) مدعی شد که رانگنیک قصد دارد در ترکیب ابتدایی از سانچو و الانگا استفاده کند.

چند ساعت پیش از آغاز مسابقه منچستریونایتد و منچسترسیتی، رسانه‌ها اعلام کردند که رونالدو درلیست بازی حضور ندارد و به دلیل مصدومیت از رسیدن به این مسابقه جا مانده است.

یونایتد بدون رونالدو مقابل منچسترسیتی تحقیر شد و نمایشی خفت‌بار را به ثبت رساند تا موضوع نبود کریستیانو دوباره در رسانه‌ها مطرح شود.

نشریه سان انگلیس که معمولا به اخبار حاشیه‌ای دنیای فوتبال می‌پردازد، در خبر اختصاصی عنوان کرد که رونالدو با سرمربی منچستریونایتد به مشکل برخورده و اصلا مصدوم نیست. او بعد از اینکه متوجه شد در این مسابقه نیمکت نشین است، خودش را به مصدومیت زد تا در اینجا مسابقه حاضر نشود.

سان نوشت که رونالدو پس از اینکه رانگنیک به او گفته در ترکیب اصلی جایی ندارد، به پرتغال سفر کرده تا در این مسابقه اصلا حاضر نباشد.

رانگنیک پیش از مسابقه در خصوص علت نبود رونالدو گفت که این بازیکن از جمعه به دلیل کشیدکی در کشاله ران پای راست ناراحت است و به همین دلیل به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

سان نوشت که رونالدو البته معقتد بود که می‌توانست از ابتدا در ترکیب قرار گیرد و به همین دلیل از تصمیم رانگنیک عصبانی شد و به کشورش بازگشت تا در آب و هوای مطبوع کشورش برای رفع آسیب دیدگی تلاش کند.

نشریه انگلیسی نوشت که بازیکنان منچستریونایتد از نبود رونالدو در هتل بسیار متعجب شدند زیرا او در تمرینات هفته پیش حس مثبت خوبی داشت و می خواست در ورزشگاه اتحاد در بازی حضور پیدا کند.

البته این ادعای سان انگلیس است و باید دید چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد. یونایتد شنبه شب در لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام خواهد بود. این تیم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید در این مسابقه به پیروزی دست یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول