اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کودتا در منچستریونایتد علیه رانگنیک / اوج بی‌اعتمادی در اولدترافورد

خبرنگار مشهور انگلیسی از به هم خوردن اعتماد در رختکن منچستریونایتد پرده برداشت.

کودتا در منچستریونایتد علیه رانگنیک / اوج بی‌اعتمادی در اولدترافورد

به گزارش خبرگزاری فارس، ساموئل لوکهارست، خبرنگار مشهور منچسترایونینگ نیوز گزارشی در خصوص بحران در رختکن منچستریونایتد منتشر کرد و مدعی شد که بازیکنان به شدت با رانگنیک به مشکل برخورده‌اند.

لوکهارست در خبر اختصاصی خود نوشت: برخی از بازیکنان منچستریونایتد رزومه رالف رنگنیک را به سخره گرفته‌اند و از روش‌ و تاکتیک‌های او ناراض‌اند. برخی از بازیکنان این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا باشگاه مربی‌ای را استخدام کرده که به عنوان مدیر ورزشی در روسیه کار می‌کرد. مربی که در آلمان آن چنان هم بک‌گراند و سابقه تاثیرگذاری ندارد.

دیل میل و سان نیز در گزارش امروز خود نوشتند که کریستیانو رونالدو آن چنان هم مصدوم نبود و به دلیل اینکه متوجه شد از سوی رانگنیک قرار است روی نیمکت بنشیند، به پرتغال سفر کرد و حتی حاضر نشد در کنار تیم در هتل بماند. (اینجا بخوانید)

شکست منچستریونایتد در دربی به شدت شرایط در تیم را بحرانی کرده و باید دید چه اتفاقاتی در آینده برای این تیم رخ خواهد داد. آنها شنبه میزبان تاتنهام هستند که اگر این بازی نیز با باخت به اتمام برسد، قطعا پیامد‌های متفاوتی در این باشگاه رخ خواهد داد.

منچسترایونینگ نیوز نوشت البته برخی بازیکنان اذعان دارند که نمی‌توان همه تقصیرها و نتایج باشگاه را بر گردن رانگنیک انداخت زیرا او مدت زیادی نیست که مربی تیم شده است.

یکی از ناراضی‌ترین بازیکنان «مارکوس رشفورد» بوده که به شدت از کم‌بازی کردنش در ترکیب ناراحت است. به گفته رسانه‌ها او شرایط رختکن را به هم ریخته و کاملاً تصمیم دارد که شیاطین سرخ را ترک کند.

فابریزیو رومانو نیز در خبر امروز خود تصریح کرد که باشگاه در حال مذاکره با رشفورد برای تمدید قرارداد است ولی این بازیکن هنوز پاسخی نداده است. این بازیکن می‌خواهد بداند که شرایط باشگاه در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و چه کسی هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

طبق گزارش روز گذشته رسانه‌های انگلیسی، اریک تن‌هاگ بالاتر از پوچتینو و آنچلوتی به گزینه اصلی شیاطین سرخ بدل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول