اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جانبازان قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند

امام جمعه رودان گفت: جانبازان، قهرمانان واقعی این ایران اسلامی هستند و قطعا جانبازان و خانواده های آنان نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند.

جانبازان قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری با حضور در منازل ۱۴ نفر از جانبازان سرافراز  شهرستان رودان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام دری طی این دیدارها در سخنانی با تبریک روز میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز اظهار داشت: افرادی که جان خود را در کف دست گرفته و با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل اجازه ندادند، دشمن حتی یک وجب از خاک این سرزمین را اشغال کند، هیچ انگیزه ای جز ولایت مداری، اسلام دوستی و دفاع از میهن این عزیزان را به سوی جبهه ها روانه نکرد.

وی با بیان اینکه دیدار از خانواده‌ای شهدا و جانبازان توفیق الهی است گفت: این دیدارها بیانگر این است که مدافعان عزت و سربلندی ملت به هیچ وجه خاطر شان فراموش نمی شود چرا  که آنان در سخت ترین شرایط برای نظام اسلامی جانفشانی کردند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان همزمان با روز جانباز به همراه بخشدار مرکزی و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودان با جانبازان سرافراز الیاس افسا، طیب ضعیفی، محمدفولادزاده، یعقوب فولادی، حسین رنجبری، عیسی صالحی، حیدر اسودزاده، اسماعیل رنجبری، احمد کمالی، ابراهیم کوهزاد، غلام خلفی زاده و موسی حسین زاده دیدار و از آنها تجلیل کرد.

انتهای پیام/88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول