اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

حداقل حقوق کارگران تا 21 اسفند نهایی می‌شود

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: حداقل حقوق کارگران تا 21 اسفندماه در شورای عالی کار تعیین می‌شود.

حداقل حقوق کارگران تا 21 اسفند نهایی می‌شود

علی حسین رعیتی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که در جلسه شب گذشته شورای عالی کار چه مواردی مطرح شد، گفت: در جلسه شب گذشته گرچه توافق حاصل نشد، اما شاخص‌های مختلف اقتصادی و کارگری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هفتمین جلسه شورای عالی کار شب گذشته برگزار شد. فردا چهارشنبه هم جلسه دیگری از شورای عالی کار برگزار می‌شود و هفته آینده هم جلسه خواهد بود و باید تا 21 اسفند ماه به نتیجه نهایی برسیم.

معاون روابط کار در مورد اینکه نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی در جلسات شورای عالی کار چیست، گفت: هنوز بین نظر کارگران و کارفرمایان اختلاف زیادی وجود دارد. کارگران تاکید می‌کنند سبد معیشت کارگری تامین شود و کارفرمایان هم تاکید دارند دستمزد کارگران حداکثر در حد تورم رشد کند، ولی بالاخره توافق حاصل می شود و باید حداکثر تا 21 اسفندماه مذاکرات نهایی شود.

رعیتی فرد گفت: نمایندگان هر گروه به راحتی از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و ما به عنوان دولت طرف هیچ کدام از گروه‌ها نیستیم و سعی می‌کنیم تعادل بین دو گروه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول