اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کفه تبلیغات ما بسیار سبک است/دشمن را نباید ضعیف بشماریم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: کفه تبلیغات ما بسیار سبک است.

کفه تبلیغات ما بسیار سبک است/دشمن را نباید ضعیف بشماریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار با اعضای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی به انعکاس نگرانی رهبری از ضعف تبیین اشاره و اظهارداشت: دشمنان اسلام و ایران الحق در جهت هنر و تبلیغات فوق‌العاده بوده و به گونه‌ای که کاملاً می‌توانند برای مخاطب خود از آن سوی دریاها تا خانه‌های ما و شما جای شهید و جلاد را عوض تا فرزندان ما هم باور کنند.

وی ادامه داد: اما ما عاجز هستیم حتی فرزند خود را از این آسیب‌ها نگه داریم در عین حال که حق با ما بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کفه تبلیغات ما بسیار سبک است، گفت: نسبت به این همه جریاناتی که در دنیا می‌افتد در چه قالب هنری و تبلیغاتی می‌توانیم آن‌ها را برای مخاطبان خود منعکس سازیم؟.

عبادی به علمای بزرگ اسلام و اقداماتشان اشاره داشت و افزود: ابزار آنها دلیل، منطق، کتاب، سند، حدیث و عقل بوده ولی منطق دشمن آنچه که امروز می‌بینیم که در نماز جمعه مردم را می‌کشد، است.

وی با بیان اینکه متأسفانه گاهی هنرمندان ما با زبان هنر هر چند جایزه‌هایی دریافت و سازمان‌هایی دارند ولی ساده از کنار جنایت‌های دشمن در دنیا انجام داده می‌گذرند، یادآور شد: بعد همان جنایتکاران و اربابانشان که اسرائیل هستند مسلمانان را تکفیر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه میلیون‌ها مورد وجود دارد که دشمن از این ترفندها استفاده کرده و جنایت‌هایی خود را انجام داده و ما نتوانسته‌ایم حتی برای فرزندانمان، دشمن را بشناسانیم، افزود: منطق دشمن داعش بوده که زن و فرزند را می‌کشد و این جنایات را به منطق تحریف می‌کند.

عبادی با جنگ هشت ساله‌‌ای که دشمن به ما تحمیل کرد، اضافه کرد: سازمان مسخره بین‌المل می‌خواست تحقیق کند که شروع کننده این جنگ که بوده و بعد از هشت سال دیدند شکست می‌خورند و حریف ایرانی نیستند و بعد گفتند که صدام جنگ را آغاز کرده، ما با این گونه افراد در دنیا روبرو هستیم بنابراین تبلیغات و هنرمان باید در این جهت باشد.

وی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات و هنر خود با انجام این همه جنایت‌ها بعد خود را به عنوان مدعی حقوق بشر، زن و کودک معرفی کرده و طلبکارانه حرف می‌زنند، تصریح کرد: هر جای دنیا فتنه‌ای بوده مربوط به آنها بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جنگ‌های اقتصادی، سیاسی و القاعات سیاسی، دینی و فرهنگی توسط دشمن در دنیا ایجاد شده است، گفت: انقلاب ما پیروز بوده ولی نه به دست ما و شما بلکه کار خداوند است.

عبادی با اشاره به اینکه آنهایی که آرزوی نابودی انقلاب و نظام را داشتند، زمین‌گیر شدند، اضافه کرد: امروز ایران هم‌سو و هماهنگ شده و قوای سه‌گانه و مردم با یکدیگر هماهنگ هستند.

وی تصریح کرد: باید تبلیغات و هنر را آموزش دیده، تمرین کرده و اجرا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه گاهی می‌توان با یک رباعی اما جانانه ملتی را دگرگون کرد، اضافه کرد: محور همه حرکت‌ها مسجد بوده و اگر اندیشه در مسجد آنچنان که باید پرورش یابد بدون شک همه چیز را پاسخ می‌دهد اما زمانی که خود کمبود دارد نمی‌تواند.

عبادی با اشار به اینکه دشمن را نباید کم بشماریم و هر چند الان دشمن زمین‌گیر بوده ولی باز هم کار لازم است، خاطرنشان کرد: دشمن را ضعیف نشمردید و قدم خود را محکم بردارید.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول