اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

80 درصد مجوزهای کسب و کار بازنگری و شفاف شد

وزیر اقتصاد با بیان اینکه 80 درصد از 1280 مجوز کسب و کار بازنگری و شفاف شده است، گفت: وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون تقریبا و دستگا‌های تابعه به شکل 100 درصد به درگاه ملی مجوهاز متصل شده‌اند.

80 درصد مجوزهای کسب و کار بازنگری و شفاف شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی امروز در ارتباط تصویری با خبر ساعت 14 سیما اظهارداشت: امروز که با شما صحبت می‌کنیم اولا 1280 مجوز به عنوان تعداد قطعی مجوزهای صادره از طرف دستگاه‌های اجرایی کشور به طور کامل پرونده آن بسته شده برای این مجوزها بیش از 80 درصد تک تک مجوزها در هیات مقررات زدایی و پیش‌جلسات آن کاملا شرایط شفاف و دقیق و غیرقابل تفسیر با حذف امضاهای طلایی رخ داده است. 

وی با بیان اینکه اکثریت قاطع دستگاه‌های اجرایی کشور همکاری کردند، افزود: امروز خیلی خوشحالم که این خبر رو اعلام کنم که اتفاقی که سال‌های سال به طور می‌انجامید، با دستور آقای رئیس جمهور و همکاری خوب مدیران کشور در مرحله شفاف‌سازی مجوزها رخ داده است.

وزیر اقتصاد گفت: در مرحله اتصال به سامانه مجوزها آنجا هم چند دستگاه پیشرو داریم که به صورت 100 درصد حکم قانون رعایت شده است. وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون تقریبا و دستگا‌های تابعه به شکل 100 درصد متصل شده‌اند.

وی ادامه داد: باقی دستگاه‌ها مشکلات فنی داشتند که باید برنامه‌نویسی سامانه خودشان را تغییر می‌دادند اتصال لینک‌های سامانه‌ها رخ می‌داد و امیدوار هستم تا 15 روزی که به روز اجرایی شدن قانون باقی مانده است، بتوانیم خبر خوب و کمک‌کننده‌ای به تولیدکنندگان و کارآفرینانی که مدت‌ها در صف دریافت مجوز می‌ماندند، بدهیم.

خاندوزی تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها مانند وزارت آموزش و پرورش مشکلات جدی در این حوزه دارد و در بیرون از دولت شهرداری تهران تلاش‌های خوبی انجام داده اما سرعت آن به نحو مطلوب نیست. امیدواریم در مهلت 15 روز باقی مانده سایر دستگاه‌ها هم به این سامانه متصل شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول