اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند+اسامی

اعضای هیأت داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند+اسامی

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس اعضای هیأت داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند.

اکبر نصراللهی دبیر علمی جشنواره گفت: در بخش «خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، یادداشت و تیتر»، فرشاد مهدی پور،  سپهر خلجی، پیام تیرانداز، عبدالله گنجی و آقایان مجید قلی‌زاده و کوروش شجاعی آثار ارسالی به دبیرخانه را داوری خواهند کرد.

نصراللهی افزود: همچنین در بخش «برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی»، علی بخشی‌زاده، مجید زین العابدین، امین توکلی‌زاده، عبدالکریم خیامی، حسین کرمی، مسعود معینی پور و محمدعلی انوشه داوری آثار را بر عهده خواهند داشت.

به گفته او، در بخش «گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی» نیز هیات داوران شامل حسن قربانی، شهرام وثوقی، علی فاخری،   هادی البرزی و مهدی شهاب تالی است و داوری بخش «مستند و نماهنگ» نیز بر عهده حمیدرضا مقدم‌فر ، جواد رمضان‌نژاد و آقایان سلیم غفاری و مهدی فرجی برزگر گذاشته شده است.

دبیر علمی دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) ادامه داد: آقایان تقی عالمی، سجاد غافله باشی و علیرضا پورشکوری نیز آثار «پویانمایی و موشن‌گرافی» را داوری می‌کنند.

همچنین بررسی «پست‌ها و حساب‌های کاربری» مرتبط با جشنواره در فضای مجازی، به عهده محمد لسانی، کمیل خجسته و امیدعلی مسعودی گذاشته شده است. آثار بخش «بازی و نرم افزار» نیز توسط فرزانه شریفی، سید محمدحسین سیدحسینی، محمدجواد عرشیان و بهروز مینایی داوری خواهد شد.

حمیدرضا گیلانی فر، فرامرز عامل بردبار، امیرعلی جوادیان و عباس میرهاشمی نیز داوران بخش «عکس» هستند و مریم سلیمی، محمد روح‌الامین، صابر شیخ رضایی و امیر خالقی آثار بخش «گرافیک و اینفوگرافی» را ارزیابی می‌کنند. همچنین داوری بخش «پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها» بر عهده حسن خجسته و محمدحسین ساعی گذاشته شده است. 

نصراللهی با بیان اینکه داوران دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) از بین چهره‌های شاخص دارای اندوخته های علمی و تخصصی و تجربه موفق عملی در عرصه های مختلف رسانه‌ای، انتخاب شده اند،  گفت: یکی از معاونان وزیر، یک از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو نفر از مدیران عامل خبرگزاری‌ها، یکی از مدیران مسئول روزنامه‌ها، یکی از معاونان و دو مدیر شبکه از سازمان صدا و سیما و  همچنین مدیر «سیما فیلم» از جمله داوران دومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) هستند.

دبیر علمی دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع)، با تاکید بر اینکه ارتقای کمی و کیفی آثار رسانه‌ای با مضامین رضوی از مهمترین اهداف جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) است، به معیار و شیوه داوری آثار در دومین دوره این جشنواره اشاره کرد و گفت: داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) در دو مرحله انجام خواهد شد، در مرحله اول تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره طبق شاخص‌های دقیق تعیین شده با نظر هیئت داوران، در هیئت انتخاب بررسی می شود و به تعداد پنج برابر رتبه‌های یک تا سه هر یک از بخش‌ها، وارد مرحله دوم داوری خواهد شد.

وی افزود: در مرحله دوم نیز، این آثار منتخب، توسط هیئت داوران نهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نفرات برتر و آثار برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.

اصحاب رسانه و عموم علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) تا ۱۵ فروردین ماه برای ارسال آثار فرصت دارند و جزئیات بیشتر جشنواره نیز در پایگاه اطلاعرسانی mediafest.razavi.ir ارائه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول