اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قدرت نمایی پهپادی و موشکی پشتوانه تیم مذاکره‌کننده برجام است

امام جمعه دماوند گفت: قدرت نمایی پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران پشتوانه تیم مذاکره کننده برجام است.

قدرت نمایی پهپادی و موشکی پشتوانه تیم مذاکره‌کننده برجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان و نمازگزاران دماوند برگزار شد، اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) الگوی حق مداری و زندگی توحیدی برای جوانان جامعه ماست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، «قدرت ملی» را امر مهمی برای ادامه حیات ملت و نظام دانستند. 

امام جمعه دماوند گفت: ملت و نظام اسلامی برای قوی تر شدن باید در عرصه های فکری و عقیدتی، علم و فناوری، امنیت و قدرت دفاعی، سیاست و قدرت دیپلماسی، فرهنگ و سبک زندگی اجتماعی، اقتصاد و رفاه عمومی و خودباوری ملی رشد و ارتقاء پیدا کند. 

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: کشوری که بازوهای قدرت خود را یکی پس از دیگری از دست بدهد با هجمه دشمنان نابود می‌شود، باید بازوهای خود را قوی تر کنیم.

وی با بیان اینکه از طرفی باید در زمینه های مختلف قوی شویم و از طرف دیگر باید این قدرت مندی ها را تبلیغ و بازگو کنیم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را یک واجب  قطعی و فوری دانستند که همگان درباره آن وظیفه شرعی داریم. 

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اتحاد و باور و امید ملت ما را هدف گرفته اند؛ آنها می‌خواهند اراده مردم را تضعیف و اعتماد ما را به انقلابمان کاهش دهند.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: دشمن کمبودها و مشکلات را بزرگ جلوه می دهد و موفقیت ها و پیشرفت ها را کوچک نشان می‌دهد ما باید برعکس عمل کنیم؛ ایران اولین کشور اسلامی است که با قرار دادن ماهواره نور ۲ در مدار زمین، سینه آسمان را شکافته و تسلط اطلاعاتی خوبی بر اهداف خود پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: قدرت نمایی پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران پشتوانه تیم مذاکره کننده برجام است، توان نظامی ما بازدارندگی لازم را دارد؛ تلاش چند سویه ایران برای خنثی سازی تحریم با حمایت از تولیدات داخلی و تحرک عاقلانه و فعال تیم دیپلماسی در عرصه مذاکرات هسته‌ای، دشمن و طرف‌های مقابل را دچار سردرگمی کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول