اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله لائینی: مازندران به اسم توسعه کشاورزی از صنعت محروم شد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استان به اسم توسعه کشاورزی از صنعت محروم شده اما نه در صنعت حرفی برای گفتن داریم و از توسعه کشاورزی هم خبری نیست.

آیت‌الله لائینی: مازندران به اسم توسعه کشاورزی از صنعت محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در جلسه شورای اداری در حضور اعضای هیأت دولت با اعلام اینکه توجه چندانی به ظرفیت این استان نشده است، اظهار کرد: استان به اسم توسعه کشاورزی از صنعت محروم شده اما نه در صنعت حرفی برای گفتن داریم و از توسعه کشاورزی هم خبری نیست.

وی با اشاره به مشکلاتی که در شهرک‌های صنعتی وجود دارد، گفت: برخی از واحدها در تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند.

نماینده ولی فقیه اضافه کرد: آزادسازی سواحل بسیار خوب بود اما راه دسترسی به ساحل استان همچنان جز نیازمندی‌ها است و بسیاری از پلاژ‌ها راه دسترسی مردم را مسدود کردند.

وی ادامه داد: در بحث آزادسازی ۶۰ متر در طول سواحل استان نیاز به اجرای طرح‌های مناسب با پیوست فرهنگی داریم.

محمدی‌لائینی ادامه داد: حریم ۶۰ متر طوری نباشد که مورد تعرض قرار بگیرد و در این سفر انتظار داریم که پروژه نیمه‌تمام عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه اتصال ریل گلستان به خراسان رضوی یکی از نیازمندی‌های استان است، گفت: طرح توسعه ریل در اقصی نقاط استان هم جز دیگر مطالبات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه بحث مباحث فرهنگی در استان رها شده است، افزود: باید عزم جدی را در دولت سیزدهم برای ساماندهی مسائل فرهنگی اجرایی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه‌ای که سپاه کربلای استان مازندران برای پیشرفت مازندران طراحی کرده است، افزود: این طرح با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از اساتید دانشگاهی استان تهیه شده است که انتظار داریم به مسؤولان استانی اختیارات ویژه برای اجرای این طرح ارائه شود.

محمدی‌لائینی با تاکید دوباره بر اجرای توسعه ریلی استان مازندران به خراسان، افزود:  این طرح از مناطق شمال غربی کشور تا خراسان ادامه یابد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول