اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تمهیدات سازمان تاکسیرانی تهران در روزهای پایانی سال 1400

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تمهیدات در نظرگرفته شده از سوی این سازمان به منظور اجرا در روزهای پایانی سال 1400 را تشریح کرد.

تمهیدات سازمان تاکسیرانی تهران در روزهای پایانی سال 1400

بـه گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی اسماعیل‌بگی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: مطابق سنوات گذشته دفاتر تاکسیرانی مناطق 22گانه در ایام انتهایی سال در آماده باش کامل هستند و نظارت ویژه بر عملکرد تاکسیران ها مطابق نوبت کاری های موجود به منظور سرویس رسانی مضاعف و مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص روزهای پایانی اسفند و لزوم آمادگی کامل تمامی کارکنان سازمان و شرکت‌های خصوصی زیرمجموعه، اقدام های متعددی به منظور تامین رفاه پایتخت نشینان مد نظر قرار گرفته که از آن جمله می توان به تشکیل جلسات با معاونین حمل و نقل وترافیک مناطق و پلیس راهور مناطق 22 گانه در خصوص همکاری هرچه بیشتر در این ایام و استفاده از ظرفیت عوامل پلیس راهور اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تشکیل جلسه با ناظرین خطوط به منظور آمادگی هر چه بیشتر، هماهنگی و همکاری کامل در این ایام برای حضور بموقع رانندگان در خطوط، پیش بینی و نوبت کاری های مورد نیاز خودرو های ون و سواری برای خدمت رسانی به موقع در پایانه ها و خطوط پر مسافر، رصد وضعیت آب وهوای از طریق سایت های معتبر با هدف آمادگی هرچه بیشتر، شناسایی و پیگیری و برخورد با تاکسی های غایب، حضور کارکنان مناطق و شرکتهای خصوصی در ابتدای صبح و عصر در سطح مناطق و استقرار در محل های از پیش تعیین شده ، حضور مداوم مسئول مرکز پیام و عوامل نظارتی به منظور کنترل ونظارت بر موضوعات مرتبط در سطح شهر و نیز استقرارعوامل گشت در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان، به عنوان دیگر اقدام های در نظر گرفته شده به این منظور سخن گفت.

وی افزود: بر این اساس حضور حداکثری عوامل شرکت‌های خصوصی زیر مجموعه با هدف نظارت مستمر بر عملکرد خطوط، رصد عملکرد خطوط در راستای کاهش زمان انتظار مسافر به ویژه در زمان های اوج ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی، حضور و نظارت پرسنل مناطق 22 گانه و مدیران ستادی(با توجه به آماده باش اعلامی) تا زمان برطرف شدن کامل ازدحام مسافر در کلیه خطوط سطح شهر، اجرا و نظارت کامل بر طرح فاصله گذارب اجتماعی در اماکن اعم از داخل خودروهای تاکسی ،نظارت کامل بر استفاده از ماسک توسط تاکسیران ها، مسافران و تمامی کارکنان عملیات و دفتری مناطق ، مسافران موجود در ایستگاه های تاکسی، داخل دفاتر تاکسیرانی و ... از دیگر اقدام های این سازمان در روزهای انتهایی سال جاری به شمار می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول