اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می‌شود

آخرین دستاوردهای حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق در نمایشگاه اینوتکس به نمایش درمی‌آید تا تجاری‌سازی این محصولات رونق گیرد.

پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاویون صنایع نرم و خلاق در نمایشگاه یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری  برپا می‌شود تا شرکت‌های فعال در این حوزه در بزرگ‌ترین گردهمایی رهبران، سیاستگذاران، کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه فناوری و نوآوری در کشور مشارکت کنند و محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش بگذارند.

با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی برای حضور شرکت‌های خلاق در این رویداد که با چشم انداز پیشرانی در زیست بوم نوآوری و فناوری در منطقه غرب آسیا برگزار می شود و محل اجتماع تعداد بالایی از علاقه مندان به حوزه کارآفرینی و فناوری است؛ فراهم شده است. رویدادی که یازدهمین دوره آن 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه سال 1401 در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری برگزار می شود.

«برگزاری رویدادهای متنوع تجاری و ترویجی» همزمان با نمایشگاه اینوتکس با هدف بررسی آخرین برندهای نوآوری و فناوری، تسهیل همکاری بین شرکت ها و استارتاپ ها و نیز ارتباط آنها با سرمایه گذاران، از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

شرکت‌های خلاق با حضور در این رویداد فناورانه می توانند در پنل های مختلفی با موضوعاتی چون «محیط زیست و توسعه پایدار»، «مسوولیت اجتماعی کسب و کارها»، «چالش های زیست بوم نوآوری»، «رهبری و ایجاد تغییر در پارادیم‌های ذهنی» و «بررسی موضوعات اقتصادی» نیز حضور یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول