اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با پرفروش‌ترین محصولات قرن به استقبال نوروز بروید

در روزهای آخر این قرن که همه چیز تا رسیدن بهار و آغاز سال نو، روی دور تند می‌گذرد، همه در تکاپو هستند. شهر مثل بازار مکاره کتاب کلیله‌ودمنه شده است و همه مشغول خریدند.

با پرفروش‌ترین محصولات قرن به استقبال نوروز بروید

خرید محصولات غذایی هم همیشه، چه در طول سال و چه در روزهای سال نو، در اولویت بوده است. خرید اینترنتی در طی چند سال گذشته جای خودش را در میان مردم باز کرده است و با یک سفارش، تازه‌ترین و متنوع‌ترین محصولات در عرض چند ساعت به دست شما می‌رسد.

روزهای آخر سال، چیز دیگری هم با خود به همراه می‌آورد و آن معرفی برترین‌های سال در حوزه‌های مختلف است. اگر در مورد پرفروش‌ترین محصولات غذایی و کالاهای مصرفی در سالی که گذشت کنجکاو هستید، سایت سوپر مارکت اسنپ 10 محصولی را که بیشترین فروش را داشته‌اند معرفی کرده است. با خواندن این مقاله می‌توانید با سبدی از بهترین محصولات بازار، سال جدید را شروع کنید.

کره پاستوریزه سنتی شکلی 100 گرمی

کره می‌تواند در کنار پنیر و نان تازه، صبحانه‌ای جذاب برای آغاز یک روز هیجان‌انگیز باشد. کره در میان مردم، طرف‌داران زیادی دارد و محصولی‌ست که در یخچال بیشتر خانه‌ها پیدا می‌شود. انتخاب کره مناسب ساده‌ نیست و حساسیت‌های خاص خود را دارد.

محصولات کارخانه شکلی سال‌هاست در میان مردم جایگاه خودشان را پیدا کرده‌اند. این کره، تمامی خصوصیات کره‌های کلاسیک این کارخانه را دارد و تنها طعم و مزه آن کمی متفاوت است. بسته‌بندی این محصول به‌گونه‌ای‌ست که شما را در سفری در زمان با خود به سال‌های دور می‌برد.

رب گوجه فرنگی تبرک 800 گرمی

رب گوجه ‌فرنگی عصای دست شما در آشپزخانه است. رب گوجه‌ فرنگی به دلیل رنگ و طعم خوبی که دارد، در اکثر غذاهای سنتی ایرانی استفاده می‌شود؛ به‌طوری‌ که تصور قیمه و آبگوشت بدون رب گوجه ‌فرنگی برای ما محال است!

رب گوجه فرنگی تبرک 800 گرمی یکی از پرفروش‌ترین محصولات اسنپ مارکت است. این رب، محصول کارخانه معروف تبرک است و تمام ویژگی‌های یک رب استاندارد از جمله رنگ، طعم مناسب و پاستوریزه‌بودن را دارد. در هنگام خرید رب، نکته بسیار مهم این است که از رب‌های بی‌نام‌ونشان، فاقد تاریخ مصرف و فله‌ای استفاده نکنید؛ زیرا حاوی مواد نامطلوب هستند و شما را دچار مشکل می‌کنند.

پنیر فتا دوشه هزار 400 گرمی

سومین محصول پرفروش سال 1400 در اسنپ مارکت، پنیر فتا دوشه هزار 400 گرمی ا‌ست. انتخاب اول بسیاری از مردم برای صبحانه، چیزی به‌جز پنیر نیست. پنیر علاوه‌بر این‌که یک صبحانه خوشمزه است، خواص مختلفی را همراه خود به بدن شما می‌رساند.

خوردن پنیر به شما کمک می‌کند که استخوان‌های سالم‌تری داشته باشید، چربی مفید به بدن شما می‌رساند و منبع مناسب پروتئین است. پنیر فتا دوشه هزار از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تمام انتظاراتی را که از یک پنیر خوشمزه در ذهنتان دارید، برآورده کند.

کره پاستوریزه کاله 100 گرمی

این محصول پرفروش متعلق به برند محبوب و برتر کاله است که سال‌هاست محصولاتش در خانه همه ایرانی‌ها دیده می‌شود. کره در فرهنگ ایرانی، بیشتر در وعده صبحانه به همراه پنیر یا مربا سرو می‌شود و در آشپزی هم کاربرد دارد.

کره سرشار از پروتئین است و می‌تواند انرژی شما را برای شروع یک روز جدید تامین کند. کره پاستوریزه کاله 100 گرمی یکی از قدیمی‌ترین محصولات این برند است و به دلیل وجود ویتامین‌های A، D و E یکی از فراورده‌های لبنی ارزشمند محسوب می‌شود.

موز 1 کیلوگرمی ± 200 گرم (تعداد تقریبی 6 عدد)

موز میوه‌ای‌ست که سال‌هاست در دید و بازدیدهای عید، پای ثابت ظرف میوه است. این میوه گرمسیری آن‌قدر مغذی‌ست که به‌عنوان وعده اصلی هم مصرف می‌شود. این میوه، عضوی مهم در انواع دسرها و کیک‌ها به حساب می‌آید.

پوست‌کندن این میوه خوشمزه بسیار آسان است و به همین دلیل به میوه محبوب بچه‌ها تبدیل شده است. مصرف موز می‌تواند استرس را کاهش دهد و برای کسانی که به افسردگی دچار هستند، انتخاب مناسبی‌ست.

موز همچنین منبعی غنی از کربوهیدرات است و انرژی شما را برای انجام فعالیت‌های مختلف تامین می‌کند. تمام این ویژگی‌ها و تخفیف‌های خوب این محصول، باعث شده است که موز در میان محصولات پرفروش اسنپ مارکت قرار گیرد و طرفداران خودش را پیدا کند.

سیب زمینی ۱.۵ کیلوگرمی ± ۱۰۰ گرم (تعداد تقریبی 6 عدد)

محال است که آشپزی کنید و به سیب‌ زمینی نیاز پیدا نکنید. سیب ‌زمینی یکی از محصولات ضروری هر آشپزخانه است و در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود. سیب زمینی 1.5 کیلوگرمی در اسنپ مارکت جزو یکی از 10 محصول پرفروش قرار گرفته است.

سیب ‌زمینی فواید مختلفی دارد که چند صفحه می‌توان از آن نوشت. سیب ‌زمینی منبع ویتامین B6 و C است. این محصول به دلیل داشتن فیبر و پتاسیم بالا، به کاهش فشار خون کمک می‌کند. سیب ‌زمینی علاوه‌بر خواص مختلف غذایی که دارد، برای پوست هم بسیار مفید است و استفاده از ورقه‌های سیب‌ زمینی روی صورت می‌تواند تیرگی زیر چشم را کاهش دهد.

شما با خرید سیب‌ زمینی از اسنپ مارکت می‌توانید با یک تیر -دو نشان که هیچ- سه نشان بزنید؛ هم از خواص غذایی آن استفاده کنید، سلامتی را به پوستتان برگردانید و در نهایت ارزان‌تر از بیرون این محصول را تهیه کنید.

گوجه فرنگی 500 گرمی

تهیه املت در روزهای جمعه، بدون داشتن گوجه‌ فرنگی امکان‌پذیر نیست. گوجه‌ فرنگی هم مثل سیب ‌زمینی از محصولاتی‌ست که حضورش در آشپزخانه ضروری‌ست. گوجه ‌فرنگی که در بسیاری از غذاها حضوری پررنگ دارد، دارای مواد معدنی متعددی مانند پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر است.

گوجه ‌فرنگی می‌تواند فشارخون را کاهش دهد و به دلیل داشتن فیبر بالا، باعث درمان یبوست می‌شود. تمامی این مشخصات و همچنین تازه‌بودن گوجه ارسالی، باعث شده است که این محصول در اسنپ مارکت به محصولی پرفروش تبدیل شود.

پوشک کامل بچه Economy سایز 4 مولفیکس 62 عدد

اگر در خانه، بچه کوچک داشته باشید، دیگر رفتن به خرید مثل گذشته برایتان آسان نیست. همین مسئله باعث شده است که انتخاب اول برای خرید پوشک و دیگر محصولات برای خانم‌های بچه‌دار، خرید آنلاین باشد. انتخاب پوشک مسئله بسیار مهمی‌ست، به این خاطر که پوشک نامناسب می‌تواند مشکلات زیادی را برای کودک شما ایجاد کند.

پوشک کامل بچه مولفیکس، دارای لایه داخلی نرم با قدرت جذب بالاست. این پوشک به‌صورت چسبی طراحی شده است و همین مسئله باعث می‌شود که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد. این ویژگی‌ها و تخفیف‌های دوره‌ای مناسب این محصول در میان انواع پوشک موجود در اسنپ مارکت، آن را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کرده است.

گوشت چرخ کرده مخلوط پویا پروتئین ۸۰۰ گرمی

بالارفتن قیمت گوشت باعث شده است که حضور این محصول در سبد خانواده‌های ایرانی، کم‌رنگ‌تر شود. اسنپ مارکت با ارائه تخفیف‌های مناسب برای انواع گوشت و همچنین گوشت چرخ‌کرده مخلوط پویا پروتئین، برای همه افراد امکان خرید آن را فراهم می‌کند. کیفیت و تازگی این گوشت چرخ‌کرده، خیال مشتریان را نسبت به محصولی که به دستشان می‌رسد راحت کرده است و به آن‌ها امکان پختن غذاهای مختلف را می‌دهد.

سینه مرغ بدون پوست هایپر استار 1.5 کیلو

در میان محصولات پرفروش سال 1400 باید به سینه مرغ بدون پوست هایپر استار هم اشاره کنیم. ارسال سریع و کیفیت بالای این محصول، باعث شده است بدون این‌که نگران فاسدشدن آن باشید، به‌راحتی آن را اینترنتی سفارش دهید. سینه مرغ بدون پوست در تهیه بسیاری از غذاها به کار شما می‌آید و غذاهای متنوعی را سر میز غذای شما می‌نشاند.

خرید بی‌دردسر از اسنپ مارکت

اسنپ مارکت برای این به وجود آمده‌ است که به شما کمک کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون این‌که ساعت‌ها در ترافیک بمانید، محصولات مورد نیازتان را تامین کنید. این مجموعه با برندها و فروشگاه‌های مختلف همکاری دارد و همین باعث شده است که شما در هنگام خرید، به دنیایی از محصولات متنوع دسترسی داشته باشید.

دسترسی به این حجم از محصولات متنوع، به‌صورت حضوری و یک شبانه‌روز گشتن در خیابان‌های شهر هم امکان‌پذیر نیست. از دیگر اهداف اسنپ مارکت، ارائه محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت است تا همه بتوانند خاطره‌ای خوش از خرید اینترنتی داشته باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول