اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توانمندسازی سربازان در دستور کار سپاه/ اجرای برنامه‌های فرهنگی و حرفه‌آموزی در سال ۱۴۰۱

فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت: در سال ۱۴۰۱ یکی از اولویت‌های اصلی سپاه در حوزه درون‌سازمانی، توانمندسازی سربازان وظیفه است و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای ارتقای سطح معنویت و حرفه‌آموزی در حوزه‌ اشتغال در دستور کار قرار دارد.

توانمندسازی سربازان در دستور کار سپاه/ اجرای برنامه‌های فرهنگی و حرفه‌آموزی در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار سربازان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان انجام شد، با تبریک این روز به جوانان اظهار کرد: ما افتخار داریم که در مجموعه سپاه میزبان سربازان هستیم.

وی گفت: هرساله در روز جوان مراسم و برنامه‌های خاص سربازان برگزار می‌شود و در حال حاضر بخش عمده سربازان، جوانان بسیجی و جهادی هستند که در عرصه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی و ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ یکی از اولویت‌های اصلی سپاه در حوزه درون‌سازمانی، توجه و توانمندسازی سربازان وظیفه است و در این خصوص برنامه‌های متنوع فرهنگی برای ارتقای سطح معنویت همچنین حرفه‌آموزی در حوزه‌های اشتغال در دستور کار سپاه قرار دارد.

دامغانی با تأکید بر اهمیت نقش سربازان خاطرنشان کرد: واژه سرباز مقدس است و مصداق این جمله، سیره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که بزرگ‌ترین افتخار زندگی خود را سربازی از ولایت و نظام اسلامی عنوان می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای معنویت‌افزایی سربازان گفت: مقام معظم رهبری ۱۲۷ تدبیر در حوزه سربازان دارند و توجه به مسائل اعتقادی و دینی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات و اشتغال سربازان بعد از دوران خدمت ازجمله برنامه‌های شاخص در حوزه سربازان است.

وی تصریح کرد: توجه به مباحث سیاسی، اعتقادی و احکام از ضروریات موردتوجه در دوران سربازی است و به‌رغم آنچه امروز دشمن در تلاش است تا با ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی جوانان را ناامید و مأیوس کند، با بصیرت، پشتکار و ایمان جوانان انقلابی به قله‌های تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول