اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| طلایی شیرین‌تر از باقلوا برای یزدی‌ها/ حسرت پیکان 7 ساله شد

تیم مقاومت شهداب یزد با دو برد متوالی برابر پیکان تهران به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر مردان دست یافت تا حسرت پیکان پرافتخار برای کسب سیزدهمین جام قهرمانی، هفت ساله شود.

لیگ برتر والیبال| طلایی شیرین‌تر از باقلوا برای یزدی‌ها/ حسرت پیکان 7 ساله شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار برگشت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (23 اسفند) برگزار شد.

در این مسابقه تیم مقاومت شهداب یزد با کسب دومین پیروزی متوالی برابر پیکان تهران به مقام قهرمانی جام سی‌وپنجم دست یافت.

شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی مقاومت در مسابقه دوم فینال سه بر یک به پیروزی رسیدند تا حسرت پیکان پرافتخار برای کسب سیزدهمین جام قهرمانی هفت ساله شود. پیکان در سال 1393 به دوازدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یافت.

پیکانی‌ها در ست دوم 25 بر 23 فاتح میدان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. تیم پیکان در مسابقه نخست نیز سه بر صفر مغلوب مقاومت شده بود.

تیم والیبال پیکان تهران در سال 1400 به پنجمین مقام نایب قهرمانی خود در لیگ برتر مردان دست یافت تا همچنان و برای سال‌های متوالی با 12 قهرمانی، پنج مدال نقره و سه نشان برنز (مجموع 20 مدال) پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها باقی بماند.

بدین ترتیب سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از یک‌شنبه دوم آبان‌ آغاز شده بود، عصر امروز (دو‌شنبه 23 اسفند‌) بعد از برگزاری 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

مسعود یزدان‌پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری دیدار دوم تیم‌های پیکان و مقاومت شهداب یزد در فینال لیگ برتر مردان بودند که به مدت 138 دقیقه طول کشید.

قضاوت این مسابقه را نیز مرتضی اکرمی، علیرضا قریب و وحید پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده داشتند.

در ابتدای این مسابقه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، بازیکنان و کادر فنی دو تیم شهداب مقاومت یزد و پیکان تهران با اهدای گل، یاد و خاطره حسین معدنی، رضا ابراهیمی و حسین کاظمی سه مربی فقید والیبال ایران را گرامی داشتند.

سردار حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مردان، شهرام عظیمی سرپرست سازمان لیگ و مسئولین باشگاه مقاومت شهداب و پیکان از جمله تماشاگران این دیدار بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول