اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

یک شاکی دیگر به والیبال ارومیه اضافه شد/مجرد: قراردادم را گُم، پشتم را خالی و بلاکم کردند!

ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مسئولان باشگاه نه تنها قراردادم را پرداخت نکردند که حتی آن را به فدراسیون هم نفرستادند.

یک شاکی دیگر به والیبال ارومیه اضافه شد/مجرد: قراردادم را گُم، پشتم را خالی و بلاکم کردند!

علی اصغر مجرد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اتفاقاتی که در سال جاری برایش رخ داد اظهار داشت: پس از مصدومیتم در سال جاری اتفاقات زیادی برای من رخ داد. رضایی بعد از مصدومیت سر من را بوسید و گفت نگران نباشم و قطعاً باشگاه از من حمایت خواهد کرد و تمام مبلغ قراردادم را دریافت خواهم کرد. او سعی کرد به من آرامش دهد.

وی ادامه داد: خدا شاهد است صحبت هایی که مطرح می کنم برای پول نیست و فقط می خواهم مردم خوب ارومیه بدانند چه اتفاقاتی برایم رخ داده است. زمانی که من عمل کردم تا 10 روز ابتدایی تمام شرایط خوب بود و تماس های زیادی از سوی مسئولان باشگاه داشتم. از روز یازدهم کم کم شرایط عادی شد و گویا همه مرا فراموش کردند. حالا 5 ماه از مصدومیتم می گذرد. پیش از شروع فصل 25درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده بودم. 

ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در ادامه با سختی های فراوان دو قسط 10درصدی هم از این باشگاه گرفتم. واقعیت این است که برای دریافت 10 درصد دوم اتفاقات بسیار سخت و بدی را تجربه کردم و چیزی نمانده بود که خودم را بکشم. بعد از اینکه مصدوم شدم سعید مصطفی وند به عنوان جایگزین من جذب شد و به وی عنوان کرده بودند ما برای پرداخت مبلغ قراردادش باید از قرارداد من کسر کنند که مصطفی وند هم گفت اگر قرار است شرایط اینگونه پیش برود من اصلاً قرارداد امضا نمی کنم. 

مجرد افزود: آنها تمام تلاش خود را کردند که قرارداد من را لغو کنند. پیش از شروع فصل من با تیم فولاد سیرجان و رضا تندروان قرارداد داشتم. نمی دانم چه اتفاقاتی رخ داد و پشت پرده چه بود که به ما گفته شد سیرجان برخی شرایط ما را نپذیرفته و تمام بازیکنان با هم به ارومیه خواهیم رفت. من هم همراه سایر بازیکنان به ارومیه رفتم. هر ورزشکاری در هر رشته ای دوست دارد روزی در ارومیه بازی کند. این جمله اصلاً شعاری نیست و یک حقیقت در دنیای والیبال است. ارومیه مردم فهیم و خوبی دارد که عاشقانه والیبال را دوست دارند. تمام بازیکنان دوست دارند در حضور تماشاگران پرشور ارومیه بازی کنند. زمانی که در لیگ ملت ها به میزبانی ارومیه بازی کردم مدام با خودم می گفتم ای کاش شرایطی فراهم شود تا بتوانم روزی در تیم باشگاهی ارومیه هم توپ بزنم. 

وی خاطرنشان کرد: وقتی از سیرجان به ارومیه آمدم برای بازی های دوستانه هم خودم را رساندم. دو بازی مقابل آذرباتری انجام دادیم که من در هر دو بازی تقریباً کامل بازی کردم و ست پنجم بازی دوم آشیل پایم پاره شد. مدتی بعد من با افراد زیادی در باشگاه تماس گرفتم که یا جوابم را نمی دادند و یا پاسخ های نامربوط می دادند. حاضرم تمام مستنداتم را ارائه کنم که من در ارومیه قرارداد امضا کردم و در هیأت والیبال هم ثبت کردم. یک روز به فدراسیون رفتم و برای انجام یک کار شخصی قرارداد 5 سال اخیرم را نیاز داشتم، اما متوجه شدم که قرارداد امسالم در فدراسیون نیست.

ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم که مسئولان ارومیه اصلاً قرارداد من را به فدراسیون ارسال نکرده اند. این اتفاق را از طریق باشگاه هم پیگیری کردم و حتی داورزنی با مدیران باشگاه تماس گرفت. تصور می کردم که موضوع حل خواهد شد، اما هنوز بنا به دلایلی که نمی دانم چه بود قرارداد ناپدید شد! با تندروان و رضایی تماس می گرفتم، اما پاسخ درستی نمی گرفتم.

مجرد گفت: در تماسی با مدیرعامل باشگاه عنوان کردم که من غیر از والیبال شغل دیگری ندارم و نیاز دارم که مبلغ قراردادم پرداخت شود که وی به من گفت شما تنها 7-8 جلسه با ما تمرین کرده این و هیچ مسابقه ای هم برای ما انجام نداده اید. اصلاً آدمی نیستم که به کسی بی ادبی و بی احترامی کنم، اما رضایی با لحن تندی به من گفت که «آقای محترم شما اصلاً با ما قرارداد ندارید». به رضایی گفتم که من با باشگاه شما قرارداد امضا کرده ام که وی پاسخ داد «بله؛ درست است. شما امضا کردید، اما من که امضا نکردم. حالا اگر دوست داری شکایت کن، مصاحبه کن یا هر کاری دوست داری انجام بده». رضایی این حرف ها را به من زد و پس از آن هیچکس جوابم را نداد.

وی ادامه داد: پس از آن تماس هایی با تندروان داشتم که وی هم پشت مرا خالی کرد و مدام می گفت که خودم هم پولی دریافت نکرده ام. آقای تندروان! من بخاطر شما به ارومیه آمدم ولی دلیل این رفتارها متوجه نشدم. رضایی آب پاکی را روی دستم ریخت و گفت پولی به من نمی دهد. تندروان هم پاسخ درستی به من نداد. من موضوع را رها کردم و تاکنون تنها 45درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده ام. داورزنی هم برای پیگیری مشکل من به عنوان یک ملی پوش بسیار تلاش کرد، اما من ضربه های روحی و روانی زیادی را در یک سال اخیر تجربه کردم. 

ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: رضایی در برخی از صحبت های خود به من گفت که ما پول نداریم به شما بدهیم و باید با ما توافق کنی تا 50 درصد از مبلغ قراردادت را بگیری و بروی. من با رایزنی هایی که انجام دادم این درصد را به 60 رساندم و حاضر شدم توافق کنم، اما رضایی به من گفت که «تو زیاده خواه شده ای و تا الان هم زیاد پول گرفته ای!». من حقیقت را گفتم که مردم در جریان اتفاقات باشند.

مجرد اظهار داشت: لیاقت مردم ارومیه خیلی بالا است. من در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد مردم و والیبال ارومیه حرف بزنم، اما امثال این آقا اینقدر به مردم دروغ گفته اند و خرابکاری کرده اند، عملاً لطمه های بزرگی به والیبال ارومیه زده اند وگرنه آن شهر باید تاکنون 10 قهرمانی لیگ برتر را تجربه می کرد و به جام باشگاه های آسیا و جهان می رفت، نه اینکه میزبانی جام باشگاه های آسیا را هم از آن شهر بگیرند. برخی ها از آن باشگاه به من گفتند که ما هنوز بدهی تراویسای پدر و پسر و بازیکن فنلاندی سابق خود را هم نداده ایم؛ قرارداد تو هم نهایتاً به آنها اضافه خواهد شد. 

وی عنوان کرد: اینکه بخواهید پشت بازیکنی که دل به شما بسته و ملی پوش بوده را خالی کنید اصلاً درست نیست. من همیشه دنبال پیشرفت بودم و دلم می خواست پرچم ایران را بالا ببرم، اما نکته اینجاست که من شغل دیگری ندارم. آقای رضایی! شما به ما قول داده بودید. آقای تندروان! من بخاطر شما به ارومیه آمدم، اما شما جواب تلفن من را هم نمی دهید و پشت مرا خالی کرده اید. من سال گذشته بیش از 10 پیشنهاد داشتم، چون سال خوبی را پشت سر گذاشته بودم. بعد از المپیک دو پیشنهاد خارجی داشتم، اما در نهایت ارومیه را انتخاب کردم، اما آقایان پشت مرا خالی کردند. امیدوارم مردم ارومیه بدانند که از چه نقاطی به والیبال آن شهر ضربه زده می شود. آنقدر که برای پیگیری کارهایم با آقایان تماس گرفتم که شماره من را بلاک کرده اند!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول