اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

آمریکا به فشار اقتصادی علیه روسیه ادامه می‌دهد

یکی از مقامات وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که این کشور به اعمال فشار اقتصادی علیه روسیه ادامه خواهد داد.

آمریکا به فشار اقتصادی علیه روسیه ادامه می‌دهد

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، والی آدایمو، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا، اعلام کرد که این کشور به فشار آوردن بر اقتصاد روسیه و فاصله انداختن بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور با منابع مالی ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت بایدن به درخواست ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در اعمال یک تحریم تجاری همه جانبه و بستن آبراهه‌ها به روی روسیه عمل خواهد کرد، گفت: آمریکا اقداماتی را در راستای خواسته‌های زلنسکی انجام خواهد داد. 

آدایمو ادامه داد: بنابراین شما شاهد خواهید بود که ما به اعمال فشار علیه اقتصاد روسیه با هدف جلوگیری از توسعه قدرت آنها ادامه می‌دهیم. ما همچنان به دنبال تحریم‌ ثروتمندان روس خواهیم رفت تا منابع مالی در دسترس پوتین را محدود کنیم. 

معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا اظهار داشت: ما همچنین می‌خواهیم از ابزارهای کنترل صادراتی برای محدود کردن توانمندی آنها برای توسعه قدرت خود در آینده  استفاده کنیم که همگی بر مبنای درخواست زلنسکی از ما خواهد بود.

وی که شخص شماره دو وزارت خزانه‌داری آمریکا محسوب می‌شود، گفت: تحریم‌های غرب علیه روسیه همین حالا هم به بحران مالی در این کشور منجر شده و باعث شده تا روسیه در تأمین منابع مالی در درگیری نظامی با اوکراین با مشقت مواجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول