اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تزریق 750 میلیارد تومان به متروی پرند تا پایان سال 1401

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: 750 میلیارد تومان از محل فروش زمین‌های دولت تا پایان سال و 200 میلیارد تومان از محل منابع دولت برای اتمام پروژه مترو پرند تا پایان 1401 تزریق می‌شود.

تزریق 750 میلیارد تومان به متروی پرند تا پایان سال 1401

مسعود درستی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به روند تکمیل مترو شهر جدید پرند، اظهارداشت: به‌تازگی صورت جلسه مهمی بین ارکان مشارکت کننده در پروژه مترو پرند، اعم از شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و شرکت مترو تنظیم شد که زمینی برای تامین مالی این پروژه اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به مساعدت استانداری به منظور تغییر کاربری زمین مذکور برای تامین مالی مترو پرند، گفت: مساعدت در تغییر کاربری زمین مرتبط با تامین مالی مترو پرند، توسط استانداری ابلاغ شده است.

*هماهنگی ارکان پروژه مترو پرند برای تکمیل پروژه

وی با اشاره به جلسه‌ با شرکت عمران شهرهای جدید به منظور تعیین و تکلیف مترو پرند، افزود: در این جلسه مقرر شد، 750 میلیارد تومان از محل زمین‌های مذکور تا پایان سال 1400 به پروژه تزریق شود و تمامی ارکان پروژه اعم از شهرداری و وزارت راه و شهرسازی مصمم به اتمام مترو پرند هستند.

درستی در تشریح اینکه پروژه به جای خوبی رسیده و تکمیل آن نیازمند یک کار جهادی است، گفت: علاوه بر 750 میلیارد از محل تهاتر زمین به صورت نقدی و عرضه زمین، مقرر شده است تا 200 میلیارد تومان از منابع دولتی نیز برای تکمیل این پروژه تزریق شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی به نیابت از شهرداری تهران با تمام قوا پیگیر این پروژه هستیم و تلاش می‌کنیم تا پایان سال، یک خط از این پروژه را برای استفاده مردم مهیا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول