اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی: جادوی من دعای مادر پیرم است/یک عده دوست ندارند استقلال با مربی دیگری قهرمان شود/قولی برای قهرمانی ندادم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جادوی من دعای مادر پیرم است که هر روز من را دعا می‌کند.

مجیدی: جادوی من دعای مادر پیرم است/یک عده دوست ندارند استقلال با مربی دیگری قهرمان شود/قولی برای قهرمانی ندادم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد ولی فردا با تیم خوبی بازی داریم. پرسپولیس تیمی است که چندین سال روند خوب داشته و مهمترین فاکتور این تیم ثبات است. بازیکنان این تیم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و پیش بینی می‌کنم فردا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم هستیم.

وی در خصوص درخشش سیلوا در ترکیب استقلال و حضور بازیکنانی چون آمانوف و یامگا گفت:نکته ای که باید در مورد بازیکنان خارجی بگویم این است که بازیکنانی که به ایران می‌آیند ایجنت‌ها معرفی می‌کنند و فقط 20 دقیقه فیلم از آنها نشان می‌دهند. در مورد یامگا به همراه آقای پین و مصطفوی 4 بازی 90 دقیقه‌ای او را تماشا کردیم. سیلوا هم به این دلیل به استقلال آمد چون آماده بود و یک ماه قبل در ترکیب تیمش به میدان می‌رفت. استقلال تیم شناخته‌ شده‌ای در آسیا است و همین سیلوا تحقیق کرده بود که می‌خواست به چه تیمی بیاید. او می گفت خوشحالم به تیم بزرگی مثل استقلال پیوستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص قضاوت سید مهدی سید علی در بازی فردا عنوان کرد: من اظهار نظری درباره داوری دربی نکردم، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم او قضاوت خوبی در مسابقه فردا داشته باشد.

مجیدی در خصوص آخرین وضعیت محمد دانشگر برای مسابقه فردا گفت: امروز آخرین جلسه تمرین ما خواهد بود، وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم  تا ببینیم وضعیت این بازیکن و بقیه چه می‌شود.

وی در خصوص اینکه پیش از این اعلام کرده رکوردها برایش مهم نیست و رویکرد وی در بازی فردا به حفظ رکورد است یا مسائل دیگر گفت: مربی که با تفکر مساوی وارد زمین شود مطمئن باشید می‌بازد. 3 امتیاز بازی فردا برای من مهم است، در طول هفته هم با بازیکنان تیمم برای کسب 3 امتیاز صحبت کردم و حتی یک بار هم به این فکر نکردم که بخواهم مساوی بگیرم. حتی به بچه‌ها گفته‌ام حتی اگر برنده شویم چیزی تمام نشده است و باید تا هفته آخر بجنگیم.مهم این است که بازیکنان بدانند تا زمانی که جام بالا نرفته چیزی تمام نشده است. تفکری که شما می‌گویید حتی به آن فکر نکردم و من تمام فکرم این است که تیمم قهرمان شود. فردا برای کسب 3 امتیاز بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم فردا یکی از دربی‌های بسیار خوب چند سال اخیر را شاهد هستیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت:بله اتفاق خوبی است، زمانی که ما خودمان هم بازی می کردیم وقتی تماشاگران را می‌دیدیم و استادیوم پر می‌شد انگیزه بیشتری داشتیم. الان چند سالی است که تماشاگران به استادیوم نمی‌آیند ولی حضور آنها به جذابیت بازی کمک می‌کند.

خبرنگاری گفت بعد از بازی با نفت آبادان اتهاماتی نظیر جادوگری به شما زده شد و حالا نظر شما چیست که مجیدی پاسخ داد: شما از کدام رسانه هستید؟ واقعا شما به عنوان یک خبرنگار خجالت نمی‌کشید این سوال را مطرح می‌کنید؟ به قربان خدا بروم که به آدم آنقدر عزت می‌دهد که شما را به این روز می‌اندازد که چنین سوالی را مطرح کنید. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. همیشه می‌گویم اگر لیاقت دارم به من بیشتر بده و اگر ندارم همینقدر کافی است که شما را به این روز می‌اندازد که چنین سوالاتی را مطرح کنید.

همان خبرنگار گفت: منبع این خبر یک روزنامه است که مجیدی گفت: منبع خبر شما مهم نیست. جادوی من دعای مادر پیرم است که هر روز برایم دعا می‌کند، جادوی من پدرم است که با وجود در قید حیات نبودن برای من دعا می‌کند.جادوی من تلاش بازیکنانم است که با همه مشکلات با تمام توانشان کار کردند. جادوی من حمایت هواداران است که با وجود شیطنت‌هایی که انجام شده نتوانستند تیمم را به هم بزنند و مجبور شدند حرف بزنند تا نقابشان برداشته شود و مردم آنها را بهتر بشناسند. جادوی من حمایت کادر فنی من است که شبانه روز تلاش می‌کند. شما که خبرنگار رسانه هستید در شان‌تان نیست که در کنفرانس این سوال را بپرسید. هر کسی می‌تواند نظر بدهد، مگر اولین بار است برای من هزارتا از این حرف‌ها در آورده‌اند.قبلا هم گفته‌ام این حرف‌ها انگیزه من را بیشتر می‌کند. خوشحالم که خدا آنقدر به من عزت داده که شما را به این روز انداخته است.

مجیدی در خصوص اینکه در صورت برد استقلال همه فکر می‌کنند لیگ تمام است و آیا ممکن است این موضوع به شما ضربه بزند گفت: شما می‌توانید از بازیکنان استقلال سوال کنید، من در طول هفته به آنها گفتم در صورت برد باید تا هفته آخر تلاش کنید و چیزی تمام نمی‌شود. استقلال در 8 هفته آخر باید بهترین نتیجه را بگیرد. حتی یک در صد هم انگیزه‌ام کم نخواهد شد.

سرمربی استقلال ضمن انتقاد از برخی افراد که علیه او حرف می‌زنند گفت: این فقط یک صحبت است، صحبت‌های دیگری هم هست که در مورد من می‌کنند. واقعیت این است که خیلی ها از موفقیت من خوشحال نیستم. قبلا هم گفته‌ام در مورد تمام این نکات آخر فصل حرف می‌زنم چون تنها چیز مهم این است که تمرکز من به هم نخورد. در مورد 2 رسانه چند مورد است و من آخر فصل مفصل به خصوص در مورد خودی‌ها که اثرات آنها از ناخودی‌ها بیشتر است حرف می‌زنم. دوست ندارند استقلال با افراد دیگر قهرمان شود. هر چیزی که به فکر شما برسد برای این تیم به وجود آوردند. هیچکس در مورد بازیکنان من حرف نزده و کسی نگفت چقدر زحمت کشیده شده است.من اگر پارسال 4 ساعت کار می‌کردم امسال 7 ساعت وقت یم گذارم وگرنه به من جواب بدهید این فوتبال برای من چه دارد؟

وی تاکید کرد: من به فوتبال آمده‌ام که قراردادم بیشتر شود؟ آیا آمده‌ام که محبوبیتم بیشتر شود؟ من از زمان آقای شفر تا الان قراردادم را کامل دریافت نکردم. از سال 91 یک میلیارد و چهارصد میلیون طلب دارم. علاقه من به مربیگری است و بحث مالی ندارم. این کارهایی که شما می‌کنید انگیزه من را بیشتر می‌کند و این چالش ها را دوست دارم. متاسفانه برای تیم من خیلی مشکل درست کردند ولی از بازیکنانم تشکر می‌کنم که حرفه‌ای و با هوش بودند و نگذاشتند تیم به هم بریزد. در مورد رسانه شما و کسانی که دوست ندارند استقلال قهرمان شود مفصل آخر فصل حرف می‌زنم.

مجیدی در خصوص اینکه فردا تیمش با وجود 6 امتیاز بیشتر نسبت به حریف فشار بیشتری را تحمل می‌کند گفت: با این موضوع موافق نیستم،تیمی که صدر جدول است و 6 امتیاز بیشتر دارد فشار کمتری را حس می‌کند. شاید من اشتباه می‌کنم ولی در مورد جنب و جوش من کنار خط هم باید بگویم این مدل مربیگری ام است و اینگونه نیست که در چند بازی این کار را انجام بدهم. فکر می‌کنم برخی مواقع این تحرکات کنار خط پیش می‌آید ولی تمرکزم روی بازی است.

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات علیرضا منصوریان بعد از بازی با نفت آبادان گفت: اشکالی ندارد، اگر سوالی هست در خدمت شما هستم. 

وی در پاسخ به این سوال که شما قول دادید آخر فصل غفوری جام را بالای سر می‌برد گفت: من قول قهرمانی ندارم، من تنها قولی که به هواداران دادم این بود که تمام تلاشم را برای استقلال انجام بدهم. شما گفتید کِی مطمئن می‌شوید که من پاسخ دادم تا زمانی که غفوری جام را بالای سر ببرد. تا آن زمان به رکورد و این مسائل فکر نمی‌کنم. تا این لحظه هم بیشتر سهم موفقیت‌های استقلال متعلق به بازیکنان استقلال است که به معنی واقعی تیم بودند. برای چه به تیم من پرداخته نمی‌شود. بیشتر برنامه‌ های تلویزیونی دنبال این هستند از چه تیمی امتیاز کسر شده است. وقتی غفوری به عنوان یار تعویضی در  دقیقه 80 به آن شکل استارت می‌زند شما مطمئن باشید تیم من می‌برد. تیم ما یک تیم واقعی است و این به ما خیلی کمک کرده است.

وی در خصوص اینکه گل‌محمدی مدعی بود در دربی رفت دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند گفت: هواداران هر دو تیم دوست دارند در این بازی فوتبال خوب ببینند. اگر کمی کیفیت بازی کم می‌شود به خاطر حساسیت است ولی پیش بینی من این است که هواداران دو تیم فردا بازی خوبی شاهد هستند.

مجیدی در خصوص اینکه فردا از چه سیستمی استفاده می‌کند گفت: در مورد سیستم که من نمی‌توانم حرف بزنم ولی ما با تیم بسیار خوبی بازی داریم. پرسپولیس در حمله و هافبک از بهترین‌های لیگ است. پیش بینی من این است که بازی خوبی می‌شود و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده بازی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول