اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

عملیات پیچیده کارآگاهان پلیس برای دستگیری سارقان مسلح/ کشف ۴۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از عملیات پیچیده کارآگاهان برای دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خبر داد.

عملیات پیچیده کارآگاهان پلیس برای دستگیری سارقان مسلح/ کشف ۴۰ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان مسلح در پی چند عملیات پیچیده خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت مسلح اعتراف کردند.

سردار علیرضا لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال اعلام 2 فقره سرقت مسلحانه از مسافران توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری با استفاده از سلاح گرم، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران به دست آوردند که اعضای این باند 6 نفره بوده و در ادامه بررسی ها، مخفیگاه سارقان مسلح در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی کارآگاهان راهی مخفیگاه متهمان شدند و به دست آوردند سارقان مسلح در درگیری مسلحانه، اقدام به تیراندازی و مجروح کردن سه تن از اهالی شهرستان شده و بدنبال آن به شهرهای اطراف تهران گریخته اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه متهمان روزانه مخفیگاه های خود را تغییر می دادند، پس از یک هفته اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و ۴ تن از اعضای این باند را در یکی از شهرستان های اطراف تهران دستگیر کنند.

سردار لطفی گفت: در ادامه تحقیقات، 2 عضو دیگر این باند نیز در یکی از شهرستان های جنوب غربی کشور بازداشت و یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه سارقان به 40 فقره سرقت مسلحانه تحت عنوان مسافرکش از شهروندان اعتراف کرده و اظهار داشتند سرقت ها را در محدوده های جنوبی تهران انجام داده اند.

به گفته سردار لطفی شناسایی مالخران اموال مسروقه و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول