اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی مبنای کار مدیران قرار نگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دولت سیزدهم آمده است که بگوید این آسیب باید برطرف شود و هیچ تفکری منهای تفکر انقلابی با رویکرد دفاع مقدس مبنا قرار نگیرد.

هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی مبنای کار مدیران قرار نگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان چگنی، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: در دین مبین اسلام و در راس نظام جمهوری اسلامی، تقدیر و تشکر سنت دیرینه‌ای است و بر مبنای همین سنت نیز از زحمات فرماندار پیشین چگنی تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افشین بازگیر که امروز به سمت فرماندار جدید چگنی منصوب می‌شود، از نیروهای ارزشمند انقلابی و خوش فکر است که امید می‌رود روزهای روشنی در انتظار این شهرستان باشد.

جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب است، ۲ رکن اساسی دارد، افزود: مردم و اسلام با رویکردهای متعددی همچون واژه‌های جهادی، انقلابی و خدمت‌گذاری ۲ رکن اساسی جمهوری اسلامی هستند.

ستاری بیان داشت: با تورق تاریخ جمهوری اسلامی خواهیم دید که هر جا این ۲ رکن کنار یکدیگر قرار گرفتند، ضمن داشتن آثار مثبت، تعالی جمهوری اسلامی را در پی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری ۳۹ انتخابات در طی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تاریخ به خود یاد ندارد نظامی را  حتی با ادعای دموکراسی، قانون اساسی خود را به رای گذاشته باشد.

معاون سیاسی استانداری لرستان ادامه داد: جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات به دنیا ثابت کرد که در کنار حکومت‌های پوشالی برگرفته از تفکرهای مادی، شکل حکومت در نظام جمهوری یک نماد مردمی به معنای تمام و برگرفته از آرمان انقلاب اسلامی که در اسلام آمده، است.

 انقلاب اسلامی طرح نویی را در جهان پیاده کرده است

ستاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگو و طرح نویی را در جهان پیاده کرده است، گفت: پارادایم انقلاب اسلامی به معنای یک حکومت تمام عیار امروز تمام جهان را درنوردیده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی بر مبنای «ما می‌توانیم» و رویکرد جهادی و انقلابی حرکت کرده و می‌کند، افزود: طی این سال‌ها خودمان را وابسته به نمی‌توان‌ها قرار نداده‌ایم و امروز هر جا نام جمهوری اسلامی برده می‌شود، همراه با استقلال و اقتدار یاد می‌شود.

معاون سیاسی استانداری لرستان اظهار داشت: این نظامی که امروز الگوی جهان شده و استکبار با همه قدرتش ناچار است در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و جهانی رویکرد نظام جمهوری اسلامی را مبنا قرار دهد، در داخل ضعف‌هایی دارد که به نظام جمهوری برنمی‌گردد چرا که توانمند و عاری از نقص است، اما ناشی از ضعف عملکردی برخی‌ها در داخل است.

ستاری با بیان اینکه برخی مدیران قادر نیستند که الگوی جهانی جمهوری اسلامی را به یک الگوی مورد وثوق در عرصه خدمت‌گذاری تبدیل کنند، گفت: چرا که برخی مدیران گرفتار تفکرهای محدودنگری و احزاب‌های در هم تنیده شده و ضعف عملکردی پیدا می‌کنند.

هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی با رویکرد دفاع مقدس مبنا قرار نگیرد

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم آمده است که بگوید این آسیب باید برطرف شود و هیچ تفکری منهای تفکر انقلابی با رویکرد دفاع مقدس مبنا قرار نگیرد.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه با رویکرد برادرانه و ما می‌توانیم باید این ضعف عملکردی را کنار بگذاریم، افزود: امروز برای اینکه بتوانیم نیازهای معنوی مردم را خوب پاسخ‌گو باشیم، ابتدا باید نیازهای مادی آن‌ها را با امکانات و مواهب به طور شایسته برطرف کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول