اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

پر بیننده ترین‌های سیما اعلام شد/ «برف بی صدا می بارد» در صدر آرای مردمی

مرکز تحقیقات صدا وسیما، پربیننده ترین مجموعه های نمایشی و پرمخاطب ترین برنامه‌های سیما از نظر آرای مردمی را در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

پر بیننده ترین‌های سیما اعلام شد/ «برف بی صدا می بارد» در صدر آرای مردمی

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مطابق با آخرین نظر سنجی‌ مرکز تحقیقات صداوسیما در خصوص مجموعه‌های نمایشی و پرمخاطب ترین برنامه‌های سیما در نیمه دوم بهمن‌ماه، سریال «برف بی صدا می بارد» از شبکه سه سیما با ۲۴/۹ درصد مخاطب، در صدر سریال‌های تلویزیون قرارگرفته است.

بر مبنای این آمار، در نیمه دوم بهمن‌ماه، سریال‌های «برف بی صدا می بارد» و «پلاک ۱۳» از شبکه سه سیما و «نوار زرد۲» از شبکه دو سیما به ترتیب با ۲۴/۹ درصد، ۲۰/۱ درصد و ۱۷/۵ درصد، بیشترین بیننده را به خود اختصاص داده‌اند. 

از بین سریال های بازپخش شده سیما در نیمه دوم بهمن، «پایتخت۴» از شبکه تماشا با ۱۶/۷ درصد در صدر پربیننده‌ترین سریال ها بود. سریال «کلاه پهلوی» از آی فیلم نیز با ۷/۶ درصد در رده بعدی قرار داشت. سریال‌های بازپخش شده شبکه های استانی، ۲۳/۷ درصد در نیمه دوم بهمن بیننده داشته اند. ۱۵/۳ درصد پاسخگویان نیز بیننده تکرار سریال های سیما در نیمه دوم بهمن از طریق سایت ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی بوده‌اند.

هادی مومنی


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول