اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان مرکزی مستقر می‌شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری جلسه توجیهی برای استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان در ایام نوروز خبر داد.

راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان مرکزی مستقر می‌شوند

سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، اظهارکرد: جلسه توجیهی برای ۲۰ نفر از راهنمایان گردشگری که قرار است در ایام نوروز در اماکن تاریخی مستقر شوند برگزار شد.

وی به نقش مهم راهنمایان در چرخه صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: پس از حدود دو سال رکورد در صنعت گردشگری، راهنمایان گردشگری استان امسال در همکاری  با میراث‌فرهنگی برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی به برنامه‌ریزی برای حضور راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی استان اشاره و تصریح کرد: برای ایام نوروز راهنمایان گردشگری استان از دور روز قبل از تعطیلات نوروزی در اماکن تاریخی و موزه‌های استان و کانکس اطلاع‌رسانی ورودی شهر مستقر خواهند شد و در خصوص معرفی استان، سرگذشت ابنیه‌ها، تاریخ و تمدن، فرهنگ، آداب و رسوم، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صنایع‌دستی استان توضیحاتی را به گردشگران خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول