اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

سریال های نوروزی از چه تاریخی روی آنتن می روند؟

مطابق با جدول پخش نوروزی اعلام شده از سوی سازمان صداوسیما، تلویزیون در نوروز ۱‍۴۰۰، مجموعه‌های نمایشی مختلفی را برای پخش نوروزی آماده کرده است.

سریال های نوروزی از چه تاریخی روی آنتن می روند؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال‌های «زیرخاکی ۳» از شبکه یک، «خداداد» از شبکه دو، « نجلا ۲» از شبکه سه و «دردسر‌های شیرین» از شبکه پنج، در جدول پخش نوروزی  ۱۴۰۱ سیما قرار گرفته است.

شبکه یک سیما، فصل سوم سریال «زیرخاکی» را از ۲۹ اسفندماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن می‌برد. «زیرخاکی ۳» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و با نقش‌آفرینی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح و .. در ۱۴ قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ پخش می‌شود. 

شبکه دو سریال نوروزی خود را به نام «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت از ۲۹ اسفندماه روانه آنتن می‌کند. ساعت پخش این سریال نوروزی هر شب ساعت  ۲۱:۳۰ است. ژانر داستانی «خداداد» کمدی است و مشکلات خانواده‌های ایرانی را از نظر مالی و با نگاهی نقادانه روایت می کند. رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور و .. در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. پخش این سریال چهل قسمتی از اول فروردین ۱۴۰۱  شروع می‌شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد. قصه «نجلا۲» در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و .. در نجلا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی از ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. داستان این سریال درباره زوجی است که بعد از ازدواج در زندگی‌شان با مشکلاتی جدی روبه رو می‌شوند. پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه «دردسرهای شیرین» را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی، دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

انتهای پیام//

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول