اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پویش ورزشکارجهادی در فارس اجرا می‌شود

پویش ورزشکارجهادی با هدف انجام اردوهای جهادی در سطح استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

پویش ورزشکارجهادی در فارس اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا جعفری ، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع)  و روز جوان گفت: تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی هیات ورزش های همگانی استان فارس  از روز ۲۱ اسفند ماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع)  تا ۲۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) بنام گرامیداشت هفته جوان نام گذاری و انجام شد .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های  همگانی فارس افزود :نذر خون ، نذر ورزشی ، کاشت نهال ، مسابقه دابسمش، مسابقه عکاسی با موضوع جوان ، کاشت بذر در ارتفاعات ، پیاده روی خانوادگی و مسابقات دو میدانی   از جمله برنامه های این هفته بود که با مشارکت خوب هم استانی ها برگزار شد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت:  پویش ورزشکار جهادی با هدف انجام اردوهای جهادی در سطح استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است .

محمدرضا جعفری افزود: با توجه به شناسایی افراد کم بضاعت در شهرستان ها با کمک و تامل دیگر دستگاه های اجرایی و ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس با حضور در این منزل این عزیزان خدمات مرمت ، بازسازی و مشاوره و بسته های معیشتی را بصورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول