اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

تقدیر سردار کارگر از حضور رئیس جمهور در مناطق راهیان نور

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی از آیت‌الله رئیسی به خاطر حضور مردمی و صمیمانه در یادمان شهدای والامقام شلمچه تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سردار کارگر از حضور رئیس جمهور در مناطق راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار بهمن کارگر؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به‌ خاطر حضور مردمی و صمیمانه در یادمان شهدای والامقام شلمچه تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام سردار کارگر به شرح زیر است:

برادر بزرگوار آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام و عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)؛ اینجانب به نمایندگی از سوی دست‌اندرکاران و خادمین راهیان نور به لحاظ دیدار شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور و حضور مردمی و صمیمانه حضرتعالی در یادمان شهدای والامقام شلمچه که یادآور حماسه، مجاهدت و ایثار شهدا و رزمندگان عزیز در عملیات پیروزمندانه و سرنوشت‌ساز کربلای ۵ می‌باشد، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌نمایم.

ان شاءالله تعالی با ادامه صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عالی‌مقام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری به مردم شریف ایران و پاسداری و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت موفق و مؤید باشید.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بهمن کارگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول